پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارشاد و افرادی که تولید فیلم با صحنه‌های مستهجن را پرچمداری می‌کنند پاسخی در قبال اعتراض‌های فراوان نمایندگان مجلس ندارند.
شعار سال: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارشاد و افرادی که تولید فیلم با صحنه‌های مستهجن را پرچمداری می‌کنند پاسخی در قبال اعتراض‌های فراوان نمایندگان مجلس ندارند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر ، با اشاره به نبود نظارت کافی وزارت ارشاد بر فیلم‌های سینمایی، اظهار کرد: «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم مانند دیگر بخش‌های دولت، تمام همت خود را قرار داده تا در سال‌های پایانی کار دولت تدبیر و امید از پاسخ‌گویی درباره عملکرد خود طفره برود».

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظارت نکردن بر تولیدات سینمایی هیچ منطقی ندارد، گفت: «وزیر ارشاد و افرادی که تولید فیلم‌ها با صحنه‌های مستهجن را پرچمداری می‌کنند پاسخی در قبال اعتراض‌های فراوان نمایندگان مجلس ندارند».

پژمانفر با تصریح اینکه معتقدم این‌ها دستور دارند تا فضای دو قطبی در کشور ایجاد و ذهن مردم را از واقعیت‌ها منحرف کنند، بیان کرد: «از وزیر ارشاد و دیگر اعضای دولت می‌خواهیم در مدت باقی‌مانده از عمر این دولت به مسئولیت اصلی خود باز گردند و به پاسخ دهند که در طول این هفت سال با سفره مردم چه کردند؟».

وی بابیان اینکه عملکرد بد دولت در این سال‌ها سبب کوچک شدن سفره مردم شده و گرفتاری‌های خرد و کلانی را برای آنان ایجاد کرده، تصریح کرد: «فردی که ۳۰ سال به کشور خدمت کرده و امروز بازنشسته شده نمی‌تواند زندگی خود را تأمین کند و شرمنده خانواده است».

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: «مجلس شورای اسلامی نظام هماهنگ پرداخت را قرارداد، اما دولت به آن عمل نکرد، بنابراین مجبورند با حاشیه سازی‌ها ذهن مردم را از مسئله اصلی منحرف کنند و به فضای دو قطبی در کشور دامن بزنند».
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 27 آبان 1398، کدخبر: 445145 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
1
یه جوری میگن صحنه های مستهجن انگاری که فیلم ... پخش میشه صد برابر بدترش تو خیابونا زنده دیده میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
بجای مستهجن بهتر است عبارت ، خارج از عرف را بکار می بردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین