پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
راه اندازی نخستین کتابخانه سیار مشارکتی در کنار کلنگ زنی زمین کتابخانه قلعه و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب در شهرستان قروه از جمله برنامه های مرتبط به هفته کتاب بودند.

شعارسال:  صبح امروز به مناسب گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی چندین برنامه مرتبط در شهرستان قروه اجرا شد.

یکی از شاخص ترین این برنامه ها راه اندازی نخستین کتابخانه سیار مشارکتی کشور به همت انجمن معلولان باران و مشارکت خیرین و نهاد کتابخانه های عمومی بود که این کتابخانه بنا به گفته مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کردستان با ۸۰۰ نسخه کتاب به تمامی روستاهای شهرستان خدمت رسانی می کند.

محمد عبدالملکی با بیان اینکه این نخستین کتابخانه سیار کتابخانه های عمومی کردستان است، افزود: در این کتابخانه سیار کتاب ها به صورت رایگان امانت داده می شود و همچنین عضویت در آن هم رایگان خواهد بود.

دیگر برنامه ای که به این مناسبت برگزار شد مربوط به کلنگ زنی زمین کتابخانه ناحیه منفصل شهری قلعه بود که بنابه اظهارات عبدالملکی مساحت زمین احداثی این پروژه ۳۰۰ مترمربع است که توسط شورای شهر قروه به صورت رایگان به این کار اختصاص یافته و به دنبال تأمین بودجه برای اتمام آن هستیم.

وی اعتبار موردنیاز برای این پروژه را ۷۰۰ میلیون تومان دانست و گفت که این کتابخانه می تواند بخشی از مشکلات فرهنگی ناحیه قلعه را رفع و نیازهای دانش آموزان و جوانان را برطرف نماید.

همچنین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب دیگر برنامه ای بود که برگزار شد. این نمایشگاه به گفته عبدالملکی با ۳ هزار عنوان کتاب در تمامی حوزه ها از ۵ انتشاراتی معتبر به مدت ۲۰ روز در محل کتابخانه عمومی مدرس قروه پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1آذر1398، کدخبر: 4777647: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
به به تروج مردم به کتابخوانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین