پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کلاهی امروز در نشست ساختارهای حمایتی کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان افزود: یکی از چالش‌های موجود در کشور وجود اقتصاد نفتی است و اگر ما اقتصاد دانش‌بنیان را به عنوان راه حلی برای جایگزینی اقتصاد نفتی بدانیم، در این صورت می‌توانیم در آینده جامعه اثرات بیشتری بر جای بگذاریم.
شعارسال:رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران از صدور کارت بازرگانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان با اعطای تخفیفاتی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، کلاهی امروز در نشست ساختارهای حمایتی کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش بنیان افزود: یکی از چالش‌های موجود در کشور وجود اقتصاد نفتی است و اگر ما اقتصاد دانش‌بنیان را به عنوان راه حلی برای جایگزینی اقتصاد نفتی بدانیم، در این صورت می‌توانیم در آینده جامعه اثرات بیشتری بر جای بگذاریم.
 
وی تشکیل مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان را ذیل اتاق بازرگانی دانست و اظهار کرد: اتاق بازرگانی یک نهاد مردم‌نهاد است که با پول شرکت‌های عضو تشکیل شده است و سعی دارد تا از حقوق شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا حمایت کند.
 
کلاهی با تاکید بر این که شرکت‌های دانش‌بنیان باید به عضویت تشکل‌های تخصصی مرتبط با حوزه‌های تخصصی مرتبط با فعالیت خود درآیند، ادامه داد: این امر به شبکه‌سازی میان شرکت‌های دانش‌بنیان منجر خواهد شد، ضمن آن که شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر بازاریابی محصولات خود سرمایه‌گذارانی را پیدا کنند.
 
رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که شرکت‌های نوپای دانش‌بنیانی که در حوزه‌های فعالیت خود قوی وارد شده‌اند، توانستند کسب وکارهای سنتی را کنار بگذارند و ما نیز در نظر داریم که با امکانات و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بسترهایی را برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کنیم.
 
کلاهی، صدور کارت بازرگانی را از جمله برنامه‌های حمایتی این تشکل نام برد و خاطر نشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیانی که بخواهند کارت بازرگانی دریافت کنند، می‌توانند از تخفیفات این تشکل بهره‌مند شوند و به صورت رایگان کارت بازرگانی خود را دریافت کنند.
 
به گفته وی، ۵۰ درصد هزینه‌های صدور کارت بازرگانی از طریق صندوف نوآوری و شکوفایی و ۵۰ درصد هزینه‌ها از طریق اتاق بازرگانی تامین می‌شود.
 
وی با تاکید بر این که ما در این مجمع تلاش می‌کنیم که حافظ منافع شرکت‌ها باشیم، یادآور شد: بر این اساس تلاش می‌شود تا در سایر استان‌ها صندوق سرمایه‌گذری خطرپذیر راه‌اندازی کنیم.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   ایسنا  ،تاریخ انتشار:     2 آذر 1398،کدخبر: 98090200546   ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین