پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
استاندار کردستان گفت: مردم کردستان امروز با حضور در راهپیمایی نشان دادند که در کنار انقلاب و آرمان های امام ایستاده اند و امنیت را مقدم بر همه مسائل می دانند.

شعار سال: بهمن مرادنیا در حاشیه راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور که پیش از ظهر شنبه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این حضور پرشور پیام مردم کردستان را به آشوبگران و اختشاشگران می رساند که به هیچ وجه نمی توانند در صفوف ملت مقاوم و استوار ما رخنه کنند.

وی افزود: اگر چه مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند اما همواره صبر و تحمل داشته و برای حفظ نظام و کشور، اجازه هیچگونه سواستفاده ای را به دشمنان نمی دهند و همواره پای این نظام ایستاده اند.

استاندار کردستان بیان کرد: اغتشاشات اخیر کشور از سوی اشرار در راستای اهداف و خوشحالی دشمنان نظام بود، چرا که همواره استکبار جهانی تمام امکانات و توان خود را برای ضربه‌ رساندن و نابودی ملت ایران و مناطق مرزی همچون کردستان به کار گرفته، بنابراین نباید در صف دشمن بازی کنیم.

مرادنیا با بیان اینکه صف مردم از اشرار و فرصت طلبان کاملاً جدا است، یادآور شد: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت کشورشان هستند و اجازه خدشه دار کردن امنیت و آرامش کنونی را به احدی نمی دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آذر 98، کد مطلب: 4778608: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین