پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
فیلم سینمایی «خانه پدری» برای چندمین بار خبرساز شد و این بار هم اتفاقی تلخ برای این فیلم رخ داد که آن هم پخش نسخه قاچاق این فیلم بود. نسخه با کیفیت و بدون سانسور این فیلم امروز سر از کانال‌های تلگرام در آورد و حال درحالیکه همچنان «خانه پدری» در سینماهای کشور اکران می‌شود نسخه بدون سانسور و با کیفیت آن در دسترس عموم قرار گرفته است.

شعارسال: سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیرکل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر غیرمجاز آثار سینمایی طی گفت‌وگویی بر این نکته که نسخه قاچاق پخش شده در فضای مجازی در اختیار تهیه‌کننده و لابراتوار بوده به نوعی مسئولیت پخش نسخه قاچاق «خانه پدری» را بر عهده افرادی خارج از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

 طی گفت‌وگویی با کیانوش عیاری این کارگردان، از جلسه‌ای فوری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که احتمالاً برای بررسی عوامل این موضوع برگزار می‌شود و این کارگردان نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12آذر1398 ، کدخبر: 931466: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
چه داستانی شده این خانه پدری کاش نسخه اصلیش بیاد ببینم چی بوده که این همه جنجال به پا کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین