پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
استاندار ایلام گفت: پیمانکاران بخش خصوصی باید در اجرای طرح‌های بزرگ نظیر پتروشیمی، عمرانی و راه‌سازی، مالیات خود را به استان پرداخت کنند که نیازمند پیگیری است.

شعار سال: «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست شورای مشورتی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: متاسفانه برخی از مدیران اعتقادی به بخش خصوصی ندارند که نیاز است این دیدگاه را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه دولت باید کار نظارت را به همراه دستگاه‌های اطلاعات و بازرسی انجام دهد و کار اجرایی را به بخش خصوصی واگذار کند، ادامه داد: هر کسی سرکار می‌آید باید تعهدات قبلی را بپذیرد و مطابق قانون برای اجرای آنها تلاش کند مگر اینکه خلاف قوانین و مقررات باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه  بازگشایی مرز چنگوله موجب تحول در زمینه صادرات کالا و مسافر و تسهیل آنها می‌شود، گفت: با توجه به اینکه گمرک درآمد قابل توجهی در زمینه صادرات کالا و مسافر جذب کرده است باید تلاش و پیگیری شود از مرکز اعتبارهایی برای استان جذب کند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه رقم‌های قابل توجهی توسط شرکت‌های نفتی در ایلام سرمایه گذاری شده است اما درآمد مالیاتی این شرکت‌ها به خارج از استان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: پیمانکاران بخش خصوصی باید در اجرای طرح‌های بزرگ نظیر پتروشیمی، عمرانی و راه‌سازی، مالیات خود را به استان پرداخت کنند که نیازمند پیگیری است.

استاندار ایلام افزود: درآمدها در ضریب‌های بودجه‌بندی و اعتبارهای اختصاص یافته تاثیر دارد که باید پیگیری شود تا اعتبار مناسبی به استان اختصاص یابد.

سلیمانی‌دشتکی گفت: هیچ استانی همانند ایلام از مزیتی مانند  تردد زائران بهره‌مند نیست و لازم است کار کارشناسی بیشتری شود زیرا بر اساس اعلام مدیر گمرک امسال از محل صادرات و تردد افراد ۲۰ میلیارد تومان درآمد داشته است که باید پیگیری شود بخشی از آن به استان برگردد.

«روح‌الله غلامی» مدیرکل گمرک ایلام نیز در این نشست به ارایه گزارشی اظهار کرد: عراق دومین شریک تجاری بزرگ کشور محسوب می‌شود که حجم زیادی از صادرات و واردات و تردد افراد از طریق مرز مهران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال ۸۲ تاکنون میزان صادرات کالا از طریق این مرز به عراق ۱۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون دلار بوده  که در هشت ماهه‌ی امسال به هشت میلیون و ۴۷۵ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 17 آذر 98، کد مطلب: 98091712669: www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
به چه علت اصلا این مرزا رو میبند خیلی از درآمدهای مردم این مناطق امرار معاشش و از طریق مرزها صورت میگیره بازارهای مرزی پس این قشر آدم ها چی میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین