پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
همزمان با هفته پژوهش، سمینار علمی - پژوهشی روش‌‏ها و کاربرد‌های تحقیق در هنر، معماری و شهرسازی در دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود.
شعار سال: همزمان با هفته پژوهش، سمینار علمی - پژوهشی روش‌‏ها و کاربرد‌های تحقیق در هنر، معماری و شهرسازی در دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود.

همزمان با هفته پژوهش، سمینار علمی-پژوهشی روش‏ها و کاربرد‌های تحقیق در هنر، معماری و شهرسازی، سه‌شنبه ۱۹آذرماه، ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود. این سمینار با نظارت علمی محمدرضا بمانیان و با هدف آموزش و آشناسازی دانشجویان ارشد و دکترای رشته‌های هنری و پژوهشگران هنر با اصول، راهبرد‌ها و کارکرد‌های پژوهش‌های هنری است.

هدفمندسازی و طراحی نظام بهره‌وری از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها در عرصه هنر یکی از دغدغه‌های اساسی جامعه پژوهش هنر در کشور است. فقدان نقشه علمی و الویت‌بندی نیازمندی‌های پژوهشی باعث هدررفت و ناکارآمدی بسیاری از دستاورد‌های پژوهشی در هنر شده است. انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران، نقد و بررسی وضعیت موجود و شناسایی و معرفی روش‌های بهینه‌سازی پژوهش‌های هنری را به عنوان یک ماموریت سازمانی دنبال می‌کند و در این راستا به آموزش پژوهشگران علاقمند می‌پردازد.

سمینار مشترک این انجمن با دانشگاه تربیت مدرس با محور‌های زیر برگزار خواهد شد:

۱- روش‏های پژوهش ترکیبی در هنر و معماری

با سخنرانی رضا افهمی، مدیر گروه پژوهش هنر دانشگاه تربیت مدرس

۲- راهبرد‌های ارزش‌‏آفرینی در پژوهش هنر (اقتصاد، سرمایه فرهنگی، جایگاه ملی)

با سخنرانی بهنام زنگی، رییس انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران

۳- اجرایی‌سازی پژوهش‏های هنری و تجاری‌سازی

با سخنرانی بدرالدین احمدی رییس اداره پژوهش دانشکده هنر و معماری

مدیریت برگزاری پنل نیز بر عهده محمدجواد مهدی‌نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه تریت مدرس خواهد بود.

این سمینار سه شنبه۱۹ آذرماه از ساعت ۹تا۱۲ در تالار سیمرغ دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و شرکت در آن برای پژوهشگران و علاقمندان آزاد است. ثبت نام از طریق نشانی https://evnd.co/۷ mgOB و یا به صورت حضوری انجام می‌پذیرد و برای شرکت‌کنندگان گواهی رسمی صادر می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 آذر 1398، کدخبر: 4793101 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین