پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۲
شهردار تهران، یوسف حجت را به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

شعارسال: پیروز حناچی عصر شنبه در توئیتی با اشاره به استعفای محسن پورسید آقایی نوشت: مدیری زحمت کش پس از ۲ سال خدمت صادقانه جای خود را به برادر متخصص دیگری داد.

وی ادامه داد: برای دکتر پورسیدآقایی که تهران فعالیت های مجدانه وی را از یاد نخواهد برد آرزوی پیروزی دارم و برای دکتر یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مسئولیت تازه آرزوی موفقیت دارم.

همچنین در حکم پیروز حناچی شهردار تهران خطاب به حجت آمده: باتوجه به اینکه از نگاه شهروندان ترافیک و آلودگی هوا دو معضل اصلی شهر تهران است انتظار می رود ضمن هماهنگی با سایر نهادهای مسئول اقدامات لازم و جدی در توسعه حمل و نقل عمومی را به عمل آورید و همچنین با توجه توسعه متوازن مدهای حمل و نقلی در راستای اهداف طرح جامع، به خصوص ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه، از اهم وظایف آن معاونت است.

استعفای «محسن پور سید آقایی» از سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هفته پیش تقدیم شهردار شده بود که پیروز حناچی امروز (شنبه) با این استعفا موافقت کرد.

پورسید آقایی در متن خداحافظی با مدیرانش اظهار داشته بود: با توجه به شرایط فعلی شهرداری و شورا و عدم امکان اجرای برنامه هایی که مد نظر داشتم هفته قبل استعفای خود را تقدیم جناب آقای دکتر حناچی نمودم و دلایل آنرا توضیح دادم و بحمدالله امروز مورد موافقت ایشان قرار گرفت و قرار است سرپرست را تعیین نمایند. به جهت رسم ادب قبل از انتشار رسمی موضوع خواستم شما در جریان قرار بگیرید. امیدوارم قصور و کوتاهی بنده را به بزرگواری خود ببخشید و از این پس بعنوان دوستانی نزدیک با هم ارتباط داشته باشیم. واقعا از تیم معاونت حمل و نقل راضی بودم و کارهای بزرگی به دست شما انجام شد که نتایج خیر آن انشاءالله نصیب مردم خواهد شد.

پورسید آقایی از شهریور ماه ۹۶ معاون شهردار تهران بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23آذر1398 ، کدخبر: 83594031: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین