پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه عظیم انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور، نشانگر عزم و اراده مجموعه دولت برای توسعه منطقه است.

شعار سال: محمدصادق معتمدیان، امروز یکشنبه ۲۴ آذر در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح انتقال آب از دریای عمان، از نقش این پروژه در توسعه شرق کشور گفت و بیان کرد: این پروژه در ماندگاری جمعیت و ایجاد امنیت پایدار در منطقه شرق کشور موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید وزارت نیرو بر تدوین سند سازگاری با کم آبی، تصریح کرد: در این سند، استان‌ها مکلف شده‌اند وضعیت منابع و مصارف آبی را ارائه کرده و میزان مصرف شرب و صنعت را تعیین کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی، نخستین استانی است که سند سازگاری با کم آبی را تدوین کرده و این سند در کارگروه سازگاری با کم آبی وزارت نیرو نیز به تصویب رسیده است.

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این آیین، اظهار کرد: علی‌رغم جنگ تحریمی تحمیلی، دولت توجه ویژه‌ای به توسعه شرق کشور دارد که طرح انتقال آب از دریای عمان در همین راستا است.

علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی نیر یادآور شد: با اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان، تغییرات تمدنی در شرق کشور رخ خواهد داد و با اراده‌ای که دولت دارد، عملیات اجرایی این طرح، هر چه زودتر آغاز خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 24 آذر 98، کد مطلب: 98092418037: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین