پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
رضا محبوبی معاون امور آسیب‌ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: اگرچه رتبه های خوب در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی مربوط به اصفهان است اما این استان در شاخص‌ خشونت‌های خانگی رتبه نخست را دارد.

شعار سال:معاون امور آسیب‌ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: اگرچه رتبه های خوب در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی مربوط به اصفهان است اما این استان در شاخص‌ خشونت‌های خانگی رتبه نخست را دارد.

رضا محبوبی روز سه شنبه در کارگروه سلامت اجتماعی اصفهان در استانداری این استان بدون اشاره به آمار و ارقام این بخش افزود: کودک‌آزاری و همسرآزاری در استان اصفهان در مقایسه با سایر کشور بیشتر رخ می‌دهد.

وی درباره وضعیت سرمایه اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی کلان، میانی و خرد در سال ۹۳ به ترتیب ۵۱، ۵۱.۸ و ۵۵.۲ بود و سرمایه اجتماعی کل در آن سال ۵۴.۸ ثبت شد.

محبوبی با اشاره به وضعیت اصفهان در سطوح مختلف سرمایه اجتماعی در سال‌های یاد شده، تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها رتبه این استان در سال ۹۳، ۳۱ و در سال ۹۷، ۲۱ به ثبت رسید و بطور کلی پایین‌تر از میانگین کشوری است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مدآرا،تاریخ انتشار:11دی1398،کد خبر:94174،modara.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین