پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
وزرات امور خارجه سوئیس اعلام کرد پس از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی را از طرف آمریکا به ایران تحویل داده است.خبرگزاری رویترز بدون اشاره به جزئیات این پیام اعلام کرده است: «کاردار سوئیس در تهران از مواضع ایران [در خصوص ترور سردار سلیمانی] آگاه شد و در مقابل، پیام آمریکا را به ایران تحویل داد.»
شعارسال: وزرات امور خارجه سوئیس اعلام کرد پس از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی را از طرف آمریکا به ایران تحویل داده است.
 
به گزارش مشرق به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه سوئیس روز جمعه اعلام کرد یکی از دیپلمات‌های این کشور در تهران پیامی را از طرف آمریکا به ایران تحویل داده است.
 
وزارت امور خارجه رویترز در ایمیلی به خبرگزاری رویترز بدون اشاره به جزئیات این پیام اعلام کرده است: «کاردار سوئیس در تهران از مواضع ایران [در خصوص ترور سردار سلیمانی] آگاه شد و در مقابل، پیام آمریکا را به ایران تحویل داد.»
 
صبح امروز جمعه در پی شهادت سردار سلیمانی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی، کاردار سوئیس در تهران به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه ایران احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی ابلاغ شد.
 
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان بامداد جمعه در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی  مشرق نیوز ،تاریخ انتشار:   13  دی   1398،کدخبر: 1026279 ،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
ما پیاممون رو روی موشک می نویسیم و ارسال می کنیم بگو منتظر باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
جنایت علنی میکنند بعد پیغام هم میفرستند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین