پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
برحسب موقعیت شغلی ام، افتخار همکاری با «سرهنگ داگ مگرگر» - که از استراتژیست های برجسته است و در دولت ترامپ، نامزد احراز پست وزارت دفاع و مشاور امنیت ملی آمریکا گردید - را داشتم. وی از هواداران و ستایش کنندگان «ژنرال مایک فلین» - نخستین مشاور امنیت ملی دولت ترامپ که به واسطه دسیسه و پرونده سازی اف بی آی و صهیونیست ها از کاخ سفید اخراج شد - بود.
شعارسال: رابرت دیوید استیل در وب سایت وترنز تودی با عنوان «جنگ جهانی سوم در راه است؟ آیا ترامپ عقلش را از دست داده است؟» در مقاله ای به تبعات دستور ناشیانه ترامپ پرداخت و نوشت:

نظراتی را که در این یادداشت ارایه می کنم بر پایه تجربیات وسوابق شغلی من است. در گذشته، جاسوس سازمان سیا بودم و همچنین بنیانگذار واحد « Marine Corps Intelligence Activity» در بخش ضد اطلاعات نیروی تفنگداران آمریکایی هستم و صدها کتاب مستند در رابطه با فساد، ناکارآمدی و حتی خیانت نهادهای دولت آمریکا و اشخاصی که در شورای امنیت ملی آمریکا هستند نوشته ام.

در ذیل نظرم را درباره حادثه ترور «سرلشکر قاسم سلیمانی» ارایه خواهم داد؛

1. اسراییل مایوسانه در تلاش است که جنگ را بر ایران تحمیل کند. یکی از علتهای تلاش اسراییل برای این کار، نجات جنایتکار جنگی ای به نام «بنیامین نتانیاهو» است و علت دیگر، راهبرد و سیاست بلند مدت این رژیم، برای ایجاد تفرقه و حکومت بر خاورمیانه است.

2. اسراییل و کردها در خط مقدم جنگ طلبان داخل عراق هستند و آمریکا هم تعزیه گردان دلقک بازی این دو شده است.

3. از چادر زدن و تحصن مردم در اطراف سفارت آمریکا در بغداد، برای فریب دادن ترامپ بهره بردند تا به او القا کنند که تسخیر سفارت آمریکا در بغداد، و تکرار آنچه که در ایران در دوران پرزیدنت کارتر رخ داد، قریب الوقوع است.

4. اگر ترامپ واقعا دستور ترور (سردار سلیمانی) را داده باشد، در اینکه ترور او را معادل ترور بن لادن دانسته، فریب خورده و به اشتباه رفته است. بگذریم که بن لادن و داعش هم، توسط صهیونیست ها و با حمایت مالی و تجهیزات پنتاگون درست شدند. باید به ترامپ گفته می شد که ترور «سرلشکر قاسم سلیمانی» در داخل عراق، معادل ترور «آرشیدوک فرانتس فردیناند» (در سارایوو) است که موجب آغاز جنگ جهانی اول شد.

5. چهار شبکه که مرض دروغگویی دارند، ترامپ را اسیر خود کرده اند؛ شبکه نخست، متشکل از «مایک اسپر»، «مایک پمپئو» و «دیوید آربِن»، از فارغ التحصیلان سال 1986 کالج نظامی وست پوینت آمریکا هستند. شبکه دوم، صهیونیست های سازمان سیا یعنی «جان برنان»، «جینا هاسپل» و سایرین هستند. شبکه سوم، مسیحیان صهیونیست یعنی باز هم پمپئو و سایر دوستانش هستند و شبکه چهارم، عوامل صهیونیست ها یعنی زوج «جرد کوشنر» و همسرش هستند. هرچند که «رابرت اوبراین»، مشاور جدید امنیت ملی آمریکا اقدامات خوبی برای حذف جنگ طلبان دولت و عوامل نفوذی کشورهای خارجی در شورای امنیت ملی آمریکا داشته، اما احتمالا درک دقیقی از تاریخ و شخصیت برخی اطرافیان ترامپ ندارد تا بتواند از رییس جمهور در برابر شر این چهار شبکه دروغ پردازی که طالب جنگ با ایران به هر بهایی هستند، محافظت کند.

6. هم رسانه های اصلی آمریکا و هم شبکه های اجتماعی که گشتاپوهای صهیونیسم هستند، از یک سو به دنبال برآورده کردن آرزوی صهیونیست ها یعنی جنگ با ایران هستند، و از سوی دیگر حقایق جنگ ما در عراق را که از آن جمله می توان به تولد نوزادهای ناقص الخلقه در فلوجه اشاره کرد،پنهان می کنند. این نوزادان به خاطر استفاده از اورانیوم ضعیف شده در تسلیحات به کار گرفته شده در عراق، ناقص الخلقه متولد شدند.

7. اگر ایران بخواهد واکنشی به این حمله تروریستی نشان دهد، پاسخ عادلانه اش به ترور سرلشکر سلیمانی، حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه نخواهد بود، بلکه ترور «مارک اسپر» در داخل خاک آمریکا خواهد بود. البته منظورم این نیست که ایران را تشویق به این کار کنم اما برای خوانندگان این نوشتار می گویم کسی که توسط آمریکا ترور شد، هم وزن کسی چون «مایک اسپر» بود، با این تفاوت که آمریکا با این اقدامش، استقلال عراق را نقض کرد به گونه ای که مستحق محاکمه شدن در دادگاه بین المللی جنایی است.

در زیر نامه ای را که برای پرزیدنت ترامپ نوشتم و ساعت 5:42 امروز صبح به وقت شرق آمریکا به کاخ سفید ارسال کردم می خوانید.

جناب رییس جمهور؛

وزارت دفاع، سیا، و فارغ التحصیلان سال 1986 کالج نظامی وست پوینت در ارتش آمریکا، سر حضرتعالی را کلا گذاشته اند (schlong). ترور «سرلشکر قاسم سلیمانی» در خاک عراق، از حیث اهمیت، مانند ترور «آرشیدوک فرانتس فردیناند» بود که موجب آغاز جنگ جهانی اول گردید.

اگر جنابعالی دستور این ترور را صادر کرده اید، باید احتمال بدهید که کسی که برای ترور به شما مشاوره داده، از عوامل صهیونیسم و اسراییل در دولت شماست، و او را اخراج کنید.

همین الان دست به کار شوید و مانع آسیب بیشتر به دولت تان شوید. دولت آمریکا تحت کنترل شما نیست (کما اینکه زمانی که «جان اف کندی» به خاطر سر باز زدن از دستورش مبنی بر خروج موشکها از ترکیه خشمگین بود، «آرتور شلزینگر» هم همین را به کندی گفت که دولت ات در اختیارت نیست). همانطوری که «مورتن هالپرین» در کتابش با عنوان «Bureaucratic Politics and Foreign Policy» نوشته، قانون اول در واشنگتن این است؛ « در صورتی که ضرری متوجه تان نمی شود، به رییس جمهور دروغ بگویید».

درک «مایک فلین» از سیاست خارجی بیشتر از درک تیم فعلی شماست. عاجزانه تقاضا می کنم که بررسی کنید تا مشخص شود آیا پهپادهای سیا در عملیات ترور دست داشته اند و یا پهپادهای وزارت دفاع؟ زمانی که نتیجه برای شما مشخص شد، وزیر دفاع و رییس سیا را از دولت اخراج کنید، و پهپادهای سیا را به وزارت دفاع منتقل کنید و به استفاده از پهپاد برای عملیات های ترور نیز پایان دهید. تمام حرفهایی که درباره پهپادها می گویند دروغ است و دروغ به عرض شما رسانده اند.

دعا می کنم که این نامه به دست شما برسد هر چند که امیدی هم ندارم و بر حسب وظیفه این نامه را خدمت شما نوشتم. برای خاتمه دادن جنگ با ایران، باید «مایک اسپر» و «جینا هاسپل» را از وزارت دفاع و سیا اخراج، و «پمپئو» را نیز با اردنگی مرخص کنید. به علاوه، اینکه اعلام کنید که سفیر اسراییل در واشنگتن عنصری نامطلوب است و باید مرخص شود، اصلا ضرری را متوجه شما نخواهد کرد.

باز هم می گویم که فارغ التحصیلان سال 1986 کالج نظامی وست پوینت سر شما را کلاه گذاشته اند(Shlong). به علاوه، به باور من «جینا هاسپل» با پنهانکاری، خلافکاری های «جان برنان» را گزارش نکرده و برای تحویل صورت مکالمات او با MI6 و آژانس اطلاعاتی GCHQ (Government Communications Headquarters) در آمریکا، با مقامات مربوطه همکاری نکرده است. همانطور که من و «بیل بینی» به دادستان کل توصیه کردیم، به شما هم توصیه می کنم که مکالمات «جان برنان» و گزارشی را که «آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)» منتشر کرده، کنار هم بگذارید تا واقعیت ماجرا برای شما روشن شود.

دعا گوی شما هستم و در پایان عرض می کنم که هر کسی که حامی این ترور احمقانه ( ترور سردار سلیمانی ) بوده، دشمن ایالات متحده است.

ارادتمند؛

رابرت دیوید استیل

در این مقطع خطیر از تاریخ خاورمیانه، بار دیگر حرفم را تکرار می کنم که چاره ای جز بازگرداندن فلسطین به فلسطینی ها نیست. خروج نیروهای آمریکایی از خاورمیانه و تعطیلی پایگاه های آمریکا در منطقه، نیز امری گریزناپذیر است. مقامات ایران، عراق، روسیه و چین باید در نظر داشته باشند که رییس جمهور ما در کاخ سفید زندانی شده و چهار شبکه که به شکل بیمارگونه ای دروغگو هستند، به او دروغ می گویند.

به عقیده من، در حال حاضر، بهترین و مقتضی ترین واکنش به ترور سردار سلیمانی این است که عراق از نیروهای آمریکایی از جمله دیپلمات ها و پیمانکاران آمریکایی (به خصوص کارمندان شرکت اکسون) به جد بخواهد که عراق را ترک کنند. به علاوه، عراق باید با همکاری ایران و روسیه، نیروهای اسراییلی از کردستان عراق را اخراج کند.

وخامت اوضاع کنونی، فقط به نفع اسراییل است نه هیچ کس دیگر. نظر به اینکه رییس جمهور ما در کاخ سفید، اسیر دست یک عده دروغگو است که دشمن آمریکا و خائن به این کشور هستند و دروغهای آنها را باور می کند، خاضعانه و با کمال احترام به مقامات ایران توصیه می کنم جانب حزم و دوراندیشی را حفظ کنند و از مقامات عراق می خواهم که دست به اقدام قاطعانه بزنند. به عراقی ها توصیه می کنم تمام خارجی ها را اخراج کنید و با همکاری روسیه، باقی مانده نیروهای اسراییلی در عراق را به قتل برسانید و سرهای آنها را در میدان عمومی شهر بغداد به نمایش بگذارید. ترور سردار سلیمانی ممکن است توسط آمریکا صورت گرفته باشد، اما از حماقت ما برای خدمت به صهیونیست ها بهره برده شد که ما احمق های مفیدی هستیم.

امیدوارم با این نوشتار، به نوبه خود دین ام را برای دستیابی به صلح ادا کرده باشم.

خداوند ما و شما را بیامرزد و تمام کسانی را که خود از اشرار هستند و گمان می کنند با شر می جنگند، هدایت فرماید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:  14 دی 1398 ، کدخبر:   1338461 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین