پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
بیشتر مردم ارومیه به گفته خودشان صبح روز چهارشنبه و از طریق رسانه‌ها خبر عملیات موشکی و انتقام‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شنیده‌اند و ضمن خوشحالی، از غیرت ملی و قدرت ایمان سخن می‌گویند.

شعارسال: گفت‌وگوی خبرنگار با تعدادی از شهروندان ارومیه‌ای بیانگر این موضوع است که عملیات سپاه در بامداد امروز به گفتمان اصلی در اغلب محافل مردمی این شهر تبدیل شده‌است و مردم با حساسیت بالا منتظر بازتاب ابعاد تازه‌ای از این عملیات در رسانه‌های مختلف داخلی هستند.

ایوب مظاهری یکی از شهروندان ارومیه‌ای که بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و با ندای «الله اکبر» این خوشحالی را نشان می‌داد، اظهار داشت: این عملیات، احساس غرور ملی را در جان ما زنده کرد و خوشحالیم که در کمتر از یک هفته پاسخ سنگینی به نیروهای آمریکایی داده شد.

وی با تاکید بر اینکه تعقیب آمریکایی‌ها در منطقه همچنان ادامه دارد، بیان کرد: استکبار جهانی به بهانه‌های مختلف، پایگاه‌هایی را در کشورهای همسایه ما ایجاد کرده‌است و در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می‌کند اما در حقیقت منشاء ناامنی در منطقه به شمار می‌رود.

شهروند دیگر ارومیه‌ای نیز با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی دامن استکبار جهانی را خواهد گرفت، تاکید کرد: حتی اگر صدها فرمانده ارشد آمریکایی هم به هلاکت برساند، جواب این خون پاک داده نمی‌شود زیرا آنان در منطقه خون های بسیاری ریخته‌اند.

رویا دوستانی تاکید کرد: مسلمانان منطقه واز جمله ملت شریف ایران هزاران شهید داده‌اند تا غرور و افتخار ملی خود را حفظ کنند و این عملیات نیز در راستای آرمان‌های همان شهدا و امام شهدا بود.

وی تاکید کرد: همه مردم ایران امروز به خاطر انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند هستند و از این اقدام تشکر می‌کنند.

کاظم علفی، یکی دیگر از شهروندان ارومیه‌ای نیزبا تاکید بر اینکه حاج قاسم یک مبارز انقلابی و قهرمان ملی بود،  گفت: ارتفاع او از جناح‌بندی‌های سیاسی و پایبندی او به خط امام نشانگر ولایت‌مداری این شهید جبهه مقاومت بود و سبب خیزش دوباره ققنوس استقامت در روحیه ملت ایران شد.

یکی از دانش‌آموزان ارومیه‌ای نیز گفت: امروز، روز افتخار ملت ایران است و غرور ملی در همه نسل‌های ایرانی به خوبی نمایان می‌شود.

سعید قهرمانی افزود: ما به عنوان نماینده نسل جدید نظام از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ممنون هستیم زیرا این اقدام بدون‌شک برای حفظ استقلال کشور در سال‌های آینده بسیار اثرگذار خواهد بود.

شهروندان ارومیه‌ای فعال در شبکه‌های مجازی نیز از بامداد امروز و نخستین دقایق پس از انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوشحالی خود را از این عملیات به خوبی نشان دادند.

انتشار پست‌ها و استوری‌های اینستاگرامی با هشتگ‌های revenge (انتقام)، انتقام سخت، انتقام خواهیم گرفت و عملیات سپاه به سرعت در حال افزایش است و صدها پست در این خصوص در این شبکه اجتماعی بارگذاری شده‌است.

 «بسم الله الرحمن الرحیم»، «بسم الله قاصم الجبارین»، «انتقام سخت»، «این هنوز ابتدای انتقام است» از جمله بیشترین مواردی است که پس از این عملیات در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌است.

یکی از کاربران فضای مجازی، استوری جالبی را گذاشته و خطاب به آمریکایی ها و استکبار جهانی آورده است: «این هنوز کشته‌های شما در جنگ بدر است، خیبرها و خندق‌ها در پیش روی ماست».

یکی دیگر از کاربران با ابراز خوشحالی از این عملیات، نوشته‌است: «شب زدید شب زدیم، با موشک زدید با موشک زدیم، شخصی را که شما را کنترل می‌کرد، زدید، ما هم پایگاهی را که برای کنترل ما مستقر شده بود را زدیم، بزنید باز هم می‌خورید، از این محکم‌تر.»

دیگر کاربر شبکه اینستاگرام هم با یادآوری گفته ترامپ مبنی بر لزوم پرداخت هزینه پایگاه عین‌الاسد توسط عراقی‌ها در صورت اصرار برای خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، نوشت: «آقای ترامپ، ما و عراق نداریم، قسط اول رو ما پرداخت کردیم.»

فرماندار ارومیه نیز با اشاره به شادمانی مردم این شهرستان پس از عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران، اظهار داشت: عده‌ای از مردم ولایتمدار این شهرستان به دنبال دریافت مجوز برای تجمع و برپایی جشن هستند. 

علیرضا ملامحمدی‌زاده اضافه کرد: با انجام این عملیات، سخنان رهبری مسجل و خواسته مردم محقق شد؛ اگرچه عده دیگری نیز تداوم عملیات انتقام‌جویانه علیه آمریکا را خواستار هستند. 

بیشتر مردم در دیگر شهرستان‌های استان موسوم به سرزمین اقوام و ادیان الهی نیز واکنش مشابهی به این اقدام غرورانگیز سپاه دارند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 18دی1398  ، کدخبر: 83625730: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین