پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
محمد مختاری رئیس کارگروه سونامی در شمال غرب اقیانوس هند گفت: عملیات اجرای بزرگترین طرح بین المللی تحقیقاتی و عملیاتی مطالعات زیرساخت ساحل مکران در سواحل دریای عمان اجرا می‌شود.

شعار سال:رئیس کارگروه سونامی در شمال غرب اقیانوس هند گفت: عملیات اجرای بزرگترین طرح بین المللی تحقیقاتی و عملیاتی مطالعات زیرساخت ساحل مکران در سواحل دریای عمان اجرا می‌شود.

محمد مختاری، رئیس کارگروه سونامی در شمال غرب اقیانوس هند گفت:عملیات اجرای بزرگترین طرح بین المللی تحقیقاتی و عملیاتی مطالعات زیرساخت ساحل مکران در سواحل دریای عمان اجرا می‌شود.

مختاری افزود: این طرح از هفته آینده به مدت یک ماه در مساحت ۳۰۰ کیلومتر از محدوده خشکی و دریایی ساحل مکران با حضور گروه‌های تحقیقاتی از کشور روسیه و آلمان اجرا می‌شود.

او گفت: شناسایی ساختار زمین شناختی و گسل‌های زلزله از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

استاندار هرمزگان نیز گفت: طرح تحقیقاتی مطالعاتی زیرساخت منطقه مکران در راستای ایمن سازی تاسیسات و زیرساخت‌های ایجاد شده است.

فریدون همتی افزود: استفاده از داده‌های این مطالعات برای همه دستگاه‌های مسئول و سرمایه گذار در ساحل مکران ضروری است.

مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری نیز در این نشست گفت: توسعه دریامحور منطقه خلیج فارس و ساحل مکران جزو موارد بسیار مهم و کلیدی و از سیاست‌های نظام است.

علی آقا محمدی افزود: طرح‌های مربوط به ماهی در قفس و اکتشافات مربوط به نفت و گاز در دریای عمان به زودی برای سرمایه گذاران در این منطقه معرفی می‌شود.

او گفت: به تدریج امکانات توسعه دریایی بین چهار استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و کرمان که منطقه اقتصاد مقاومتی در این ناحیه هستند ابلاغ می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:18دی1398،کد خبر:7201559،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
استفاده از داده‌های این مطالعات برای همه دستگاه‌های مسئول و سرمایه گذار در ساحل مکران ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین