پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان با اشاره به انجام برنامه ریزی‌های مدون جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سیریک به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری مکران از ساماندهی دو هزار و ۷۰۰ متر از سواحل این شهرستان در قالب پارک ساحلی از طریق کف سازی و محوطه سازی خبر داد.
شعار سال: سهراب بناوند با تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سواحل مکران از انجام برنامه ریزی‌های مدون جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سواحل سیریک خبر داد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، بیان داشت: این پروژه توریستی با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر سیریک در حال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ساحلی و دریایی شهرستان سیریک، تصریح کرد: شهرستان سیریک به‌واسطه قرار گرفتن در سواحل مکران از پتانسیل خوبی برخوردار است و زمینه خوبی برای توسعه گردشگری دارد.
این مقام مسئول در استان هرمزگان مناطق خورآذینی، کوهستک و گروک را از جمله مناطق توریستی شهرستان ساحلی سیریک واقع در سواحل مکران اعلام کرد و گفت: بنابراین حجم سرمایه گذاری جهت زیرساخت‌های گردشگری بیشتر در این مناطق متمرکز خواهد شد.
بناوند بیان داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات ملی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری شاهد تسریع در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان ساحلی به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری استان هرمزگان باشم.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از ساماندهی دو هزار و ۷۰۰ متر از سواحل این شهرستان در قالب ایجاد پارک ساحلی شامل کف سازی و محوطه سازی از ابتدای سال جاری خبر داد.
این مقام مسئول در استان هرمزگان، اعتبار این پروژه را ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار جهت پروژه توریستی مذکور از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی همچنین در ادامه گفته‌های خود از پایان عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری در طاهروییه سیریک خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ۱۰ پایه تیر برق به طول ۵۵۰ متر نصب‌شده است.

روستای طاهروییه در شهرستان سیریک در شرق هرمزگان دارای جاذبه‌های طبیعی و سواحل زیبا است که به دلیل هوای معتدل و متبوع در فصل پاییز، زمستان و بهار گردشگرانی را به خود جذب کرده است.

شهرستان سیریک در شرق هرمزگان به دلیل زیبایی‌های فراوان و بکر طبیعی همچون سواحل شنی، خور آذینی و هوای معتدل و متبوع در فصل پاییز، زمستان و بهار به نگین گردشگری سواحل مکران تبدیل شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۹۳۷۴۹، mana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین