پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
یک پسر کوچک آلمانی به نام میخائیل آکار 7 ساله ، دنیای هنر آلمان را به اتش کشید. این هنرمند کوچک متولد 2012 است و برای نیمی از عمرش در کانون توجه قرار داشته است.

شعارسال: به نظر می رسد این پسر 7 ساله یک جادوگر سبک اکسپرسیونیست است که صحنه هنر بین المللی را به تصرف خود درآورده است.                       

نقاشی های آکار با نام "پیکاسوی پیش دبستانی" توسط رسانه های آلمانی ، اکنون هزاران یورو (دلار) به خریداران از سراسر جهان فروخته می شود. "کرام اکار" پدر و مدیر وی به خبرگزاری فرانسه گفت: "در سن هفت سالگی او وارد دنیای هنر شده است. اکنون خریدارانی از آلمان ، فرانسه و ایالات متحده آمریکا به کارهای وی علاقه دارند."

پدر و مدیرش کریم آکار می گوید که آنها پس از  آن که به عنوان هدیه جشن تولد چهار سالگی فرزندشان به او بوم نقاشی دادند متوجه شدند او استعداد دارد.  او می گوید: "اولین تصویری که پسرم کشید خارق العاده به نظر می رسید  و من در ابتدا فکر می کردم که همسرم آن را رنگ کرده است. سپس من فکر کردم شاید این فقط تصادفی باشد ، اما با عکس های دوم و سوم مشخص شد که او استعداد دارد."

اخیراً یك اثر او در این مجموعه با قیمت 11000 یورو (12،000 دلار) به فروش رسید و درآمد آن به خیریه کودکان تعلق گرفت. این کودک تکنیک های خاص خود را دارد و بسیاری را با طرح های خود شگفت زده کرده است. دایانا آشتزیگ ، مدیر گالری هنرهای معاصر آچتزیگ در برلین ، گفت که او تحت تأثیر "تخیل و تنوع" آکار قرار گرفته است.نمایشگاه بعدی او در کلن و سپس در پاریس است.

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 20دی1398  ، کدخبر: 522988: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین