پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
با مشخص شدن جزئیات حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی فراخوان‌هایی در برخی دانشگاه‌ها صادر شد که یک زمان مشخص را برای تجمع هماهنگ می‌کرد. تمرکز این تجمعات در دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس و شهید بهشتی بود.
شعار سال: با مشخص شدن جزئیات حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی فراخوان‌هایی در برخی دانشگاه‌ها صادر شد که یک زمان مشخص را برای تجمع هماهنگ می‌کرد. تمرکز این تجمعات در دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس و شهید بهشتی بود.

در ساعات اولیه حاضران با روشن کردن شمع قرائت فاتحه و یا خواندن سرود، یاد و خاطره همکلاسی‌هایشان که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست دادند گرامی داشتند و با خانواده‌های آن‌ها ابراز همدردی کردند. نیروی انتظامی هم شرایطی فراهم کرده بود تا حاضران بتوانند در خیابان اطراف دانشگاه حضور یابند.

رفته‌رفته، اما این مراسمات بخصوص مقابل دانشگاه امیرکبیر رنگ و بوی سیاسی گرفت، شعار‌هایی که از "عزا عزاست امروز" شروع شده بود در نهایت به فحش و ناسزا به شهید قاسم سلیمانی رسید.

قصور انجام شده در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی قابل توجیه نیست. نظر افکار عمومی برای پیگیری موضوع قابل احترام و رسیدگی است. آنچه غروب امروز در برخی تجمعات رخ داد عزارداری برای جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی نبود بلکه رقص سیاسی روی خون آن‌ها بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین