پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اولکسی هونچاروک، نخست وزیر اوکراین امروز(جمعه) اعلام کرد نامه استعفای خود را نوشته و تحویل ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور داده است.
شعارسال: نخست وزیر اوکراین استعفایش را تقدیم رئیس جمهور این کشور کرد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اولکسی هونچاروک، نخست وزیر اوکراین امروز(جمعه) اعلام کرد نامه استعفای خود را نوشته و تحویل ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور داده است.
 
هونچاروک در پستی در فیس‌بوک نوشت: من عهده‌دار این سمت شدم تا برنامه رئیس جمهور را اجرا کنم. او برای من الگوی باز بودن و نجابت است. با این حال به جهت رفع هر گونه تردید درباره احترام و اعتماد ما به رئیس جمهور، من نامه استعفای خود را نوشته و آن را با حق تسلیم آن به پارلمان، تحویل رئیس جمهور دادم.
 
دفتر مطبوعاتی زلنسکی اعلام کرد، رئیس جمهور اوکراین این نامه استعفا را دریافت کرده و آن را ملاحظه خواهد کرد.
 
دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور اوکراین در بیانیه‌ای که در تلگرام منتشر کرد نوشت: رئیس جمهور این درخواست را بررسی خواهد کرد. دفتر رئیس جمور اوکراین نتایج بررسی خود نسبت به این استعفا را بعدا اعلام خواهد کرد.
 
این حرکت چند روز بعد از درگیر شدن نخست وزیر اوکراین در یک رسوایی افشای فایل‌های صوتی مربوط به یک نشستش با وزیر دارایی و نمایندگان بانک مرکزی در فضای مجازی رخ داده است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری شهر خبر   ،تاریخ انتشار:  27 دی   1398،کدخبر:  157925550075316،www.shahrekhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین