پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق ماده ۶۵ مکرر استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی از سوی نامزدها و طرفداران آنان، اعم از آثار کاغذی، پارچه‏ای، مقوایی، فلزی یا هر جنس دیگر، با ابعاد بیشتر از ۵۰ در ۷۰ سانتی‏متر ممنوع است.
شعارسال:  معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق ماده ۶۵ مکرر استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی از سوی نامزدها و طرفداران آنان، اعم از آثار کاغذی، پارچه‏ای، مقوایی، فلزی یا هر جنس دیگر، با ابعاد بیشتر از ۵۰ در ۷۰ سانتی‏متر ممنوع است.
 
 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برحسب دستور معاون پیشگیری از وقوع قوه قضائیه، در بند 9 مصوبات هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی، انجام هریک از موارد مندرج در ماده 65 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ممنوع و مرتکبان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به یکی از مجازاتهای درجه 6 محکوم می شود.
 
حسنی گفت: مطابق  ماده ۶۵ مکرر (الحاقی 1395/3/3) در فعالیت‏‌های تبلیغاتی انتخابات، انجام مواردی از جمله نوشتن یا اظهار مطالب خلاف واقع، دیوارنویسی،  انتشار اعلام ‏نظر مقامات و اشخاص موضوع ماده (۶۰) این قانون، فریب و اغوای مردم از طریق سوءاستفاده از اعلام ‏نظر یا عکس شخصیت‏‌ها و مقامات دولتی مذکور در ماده (۲۹) این قانون ممنوع است و مرتکبان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
 
وی ادامه داد: تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان،  تخریب یا پاره‏‌کردن عکس و دیگر آثار تبلیغاتی نامزدها در مهلت قانونی تبلیغات که در محل‏‌های مجاز الصاق شده و یا قرار گرفته باشد،  انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی نظیر سخنرانی و انتشار محموله‏‌های تبلیغاتی به نفع نامزد خاص، خارج از مهلت قانونی تبلیغات، اخلال و برهم‌‏زدن اجتماعات و سخنرانی‏‌های قانونی و تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز ممنوع است و همچون موراد قبل مرتکبان تحت پیگرد قانونی قرار می‌‏گیرند.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبلیغات قوانین خاص خودش را دارد، افزود: استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی از سوی نامزدها و طرفداران آنان، اعم از آثار کاغذی، پارچه‏ای، مقوایی، فلزی یا هر جنس دیگر، با ابعاد بیشتر از ۵۰ در ۷۰ سانتی‏متر،  استفاده از کاروان‏‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در خارج از محیط سخنرانی ممنوع است.
 
وی گفت: انجام هریک از موارد فوق از طریق کلیه‏‌ی شبکه‌‏های اجتماعی و فضاهای مجازی ممنوع است  و مطابق تبصره (الحاقی 1395/3/3)- متخلفان از مفاد این ماده به یکی از مجازاتهای درجه 6 محکوم می شوند.

حسنی ادامه داد: مجازات تعزیری درجه شش شامل حبس بیشتر از شش ماه تا دو سال ، جزای نقدی بیشتر از بیست میلیون ریال تا هشتاد میلیون ریال ، شلاق از سی و یک تا نود و نه ضربه ، محرومیت از حقوق اجتماعی بیشتر از شش ماه تا پنج سال ، انتشار حکم قطعی در رسانه ها است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس    ،تاریخ انتشار:  7 بهمن    1398،کدخبر: 142861 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی نظیر سخنرانی و انتشار محموله‏‌های تبلیغاتی به نفع نامزد خاص، خارج از مهلت قانونی تبلیغات، اخلال و برهم‌‏زدن اجتماعات و سخنرانی‏‌های قانونی و تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها نیز ممنوع است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین