پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
سامان سالور امسال با فیلم «سه کام حبس» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. او در گفت‌وگو با خبرنگار از سه کام حبس می‌گوید.

شعارسال: سامان سالور کارگردان فیلم «سه کام حبس»در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: به عقیده من اتفاقا در جشنواره های مهم دنیا بسیاری از اوقات با یک پتانسیلی همراه است که ما در جشنواره فیلم فجر این پتانسیل را از دست داده‌ایم و برخی از جشنواره های سینمایی دنیا با اکران اولین فیلمشان به نوعی افتتاحیه برگزار می‌کنند و حتی به گونه‌ای تبلیغ است که یک جشنواره سینمایی با فیلم کارگردان ایکس نام افتتاح شده است.

 

او در ادامه افزود: شاید امسال با اتفاقاتی که رخ داده و فضایی که وجود دارد برای فیلمسازان سخت باشد. به لحاظ حسی این که روز اول یا آخر فیلم را به نمایش درآورند اتفاق عجیبی نیست و کیفیت فیلم‌ها هست که از اهمیت برخوردار است و من به عنوان فیلمسازی که فیلمش در روز و سانس اول به عنوان افتتاحیه فیلم جشنواره فجر نمایش داده می‌شود از این سانسی که به ما تعلق گرفت استقبال کردیم و شاید استرس ویژه ای به عنوان فیلم اول داشته باشیم اما تمام این استرس ها را به شکلی مثبت می‌بینیم و به دیده خیر به آن نگاه می‌کنیم مطمئنن فیلم «سه کام حبس» اگر کیفیتی دارد به خاطر تلاش عوامل فیلم است که سعی کردند یک فیلم استاندارد بسازند و فیلمی باشد که توانایی همراه با تماشاگر را داشته باشد و برای مخاطبش دارای پیام و حرف باشد. خوشحال هستیم به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فجر قرار است این فیلم نمایش داده شود.

 

سالور در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی میکند بیان داشت: مهمترین اصل برای ما فیلمسازها این است که فیلم بتواند با مخاطب خودش ارتباط خوبی را برقرار کند و مردم فیلم را دوست داشته باشند. امیدواریم قصه فیلم ریتم خوب و روانی برای تماشاگران داشته باشد و بتواند آنان را غافلگیر سازد اگر این اتفاقات رخ دهد مهمترین مسئله‌اش این است که بتواند با تماشاگر و مخاطبان ارتباط برقرار کند. به نظر من یک بخشی از داوری سلیقه ای است علاوه بر تکنیکی و تخصصی نگاه کردن داوران به آثار جشنواره فیلم فجر، بخشی از داوری هم سلیقه ای است. در بخش فنی فیلم هم تمام تلاش خود را بر این مبنا گذاشتیم که فیلمی جذاب و استانداردی از همه نظر باشد.

 

کارگردان «سه کام حبس» در پاسخ به این سوال که جایگاه فیلم‌ها در جدول نمایش سینمای رسانه دارای اهمیت است یا خیر؟  گفت: این را یک شانس می‌بینم که به عنوان فیلم افتتاحیه «سه کام حبس» نمایش داده می شود و به نظر من چه فیلم اول و یا حتی آخر نمایش داده شود در کیفیت فیلمی که ساخته شده فرقی ندارد. از جدول فیلم های سینماهای مردمی اطلاعی ندارم اما امیدوارهستم که پخش فیلم «سه کام حبس» در سینماهای مردمی به گونه ای باشد که از روزهایی ابتدایی تا آخرین روز جشنواره فیلم نمایش داده شود و بتواند با مخاطبانش ارتباط خوبی برقرار کند.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12بهمن1398، کدخبر: 953848: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
یک هنرمند واقعی باید فکر و ذهنش هنر و مخاطبش باشه و خودشو قاطی مسائل به خصوص سیاسی نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین