پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
استاندار سمنان بابیان اینکه در دور دوم تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، ۵۰ نامزد دیگر به میدان انتخابات برگشتند و صلاحیت این افراد احراز شد، افزود: این امر در رقابت نامزدها و مشارکت اقشار مردم در انتخابات تأثیرگذار است.

شعارسال: استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم در محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند، گفت: در دور دوم تأیید صلاحیت‌ها ۵۰ کاندیدای انتخاباتی به میدان رقابت بازگشتند.
 
 علیرضا آشناگر بعدازظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر گرمسار و آرادان، در گفتگو با خبرنگاران، بابیان اینکه محور اصلی در نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و مردم حق مشارکت، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی دارند، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و همواره مشارکت مردم استان در انتخابات بیشتر از آمار کشوری بوده است.
 
وی بابیان اینکه در دور دوم تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، ۵۰ نامزد دیگر به میدان انتخابات برگشتند و صلاحیت این افراد احراز شد، افزود: این امر در رقابت نامزدها و مشارکت اقشار مردم در انتخابات تأثیرگذار است.
 
تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات یک اصل مهم است
 
استاندار سمنان با تأکید بر لزوم حفظ بی‌طرفی رکن مهم برای برگزاری انتخابات در کشور است و دولت در برگزاری این رویداد مهم سیاسی، قانون را ملاک می‌داند، یادآور شد: ایستادگی در مقابل دشمنان، تکلیف است و لازم است تا مردم را بیش‌ازپیش به مقاومت تشویق کنیم و بی‌تردید یکی از رویکردهای مهم برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
 
آشناگر با اشاره به اینکه تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات یک اصل مهم است، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند در استان سمنان یکی از رویکردهای مهم در ستاد اجرایی انتخابات است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان ظرفیت‌های مطلوب گرمسار در امر توسعه استان سمنان بیان کرد: ۵۰ درصد صنایع استان در گرمسار قرار دارد و آرادان در بخش کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید این ظرفیت‌ها به‌طور مستمر برای اشتغال پایدار فعال شود.
 
جذب مطلوب جمعیت در غرب استان سمنان
 
استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حفظ اشتغال و حذف موانع تولید در تمامی نقاط استان به‌خصوص گرمسار و آرادان در دستور کار است، یادآور شد: جذب جمعیت در غرب استان طی سال‌های گذشته مطلوب بوده است و همواره شاهد رشد جمعیت این شهرستان بودیم.
 
آشناگر بابیان اینکه توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در تمامی نقاط استان سمنان با جدیت در دستور کار است، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ قلم کالا از استان به نقاط مختلف جهان صادر می‌شود و گرمسار از شهرستان‌های صادرات محور محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ایام دهه مبارک فجر فرصتی است تا کار بزرگی که ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی رقم زد را مرور کنیم، بیان کرد: از عوامل ایجاد انقلاب اسلامی در ایران، وابستگی نظام شاهنشاهی به قدرت‌های استعماری و گسترش فساد در بین کارگزاران این رژیم بود.
 
استاندار سمنان نقش و حضور اقشار مختلف مردم را عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: روحانیان، بازاریان، کارگران، دانشجویان، نیروهای نظامی و …در مبارزه‌های انقلابی نقش‌آفرینی کردند.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری مهر   ،تاریخ انتشار:  14 بهمن    1398،کدخبر:    4843389،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین