پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما که در جایی برنامه جشن دهه فجر داشتیم و یکی از آقایان رفته بود صحبت کرده بود، همه را خواستند و حتما بقیه را هم می‌خواهند.

شعارسال:سهیلا جلودارزاده، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم تهران در مجلس،در ارتباط با مشارکت مردم در انتخابات گفت: با توجه به روند رد صلاحیت و تأیید صلاحیت ها در همه نقاط کشور و اینکه فقط یک تفکر سیاسی خاص در کاندیداها باقی مانده امیدواریم شورای نگهبان در روزهای باقی مانده، تجدید نظر انجام دهد. البته مقداری نقص قانون هم داریم که اگر کسی گزارشی در پرونده‌اش دارد این گزارش‌ها باید مبنای قضاوت‌ها، قرار بگیرد و باید قانون در این مورد، تجدید نظر شود.

او ادامه داد: رد صلاحیت‌های گستره موجب عدم مشارکت مردمی در انتخابات می شود زیرا هر کاندیدایی بالاخره برای خود یک عِده و عُده‌ای دارد و زمانی که رد صلاحیت می‌شود، میزان مشارکت تغییر می‌کند. ممکن است بگویند میزان مشارکت مهم نیست و همان مقداری که شرکت می‌کنند کفایت می کند اما شما می‌دانید، اساس یک حکم‌رانی خوب بر اجماع در افکار عمومی ملت است و باید از اشتراکات‌مان، برای وصل کردن بیشتر استفاده کنیم. به عنوان بندگان خدا، «برای وصل کردن آمدیم نه برای فصل کردن». هر سال تعداد زیادتری چه از نمایندگان فعلی و چه از نمایندگان قبلی و چه از مردم عادی، رد صلاحیت می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: هرکسی که علاقه‌مند به این سرزمین است و آمادگی تقبل مسئولیت دارد، اجازه دهید که مسئولیت قبول کند. مشکلات‌مان به حدی زیاد است که نیاز به همه افکار پیشرفته در کشور داریم و حتی خیلی از کسانی که از اینجا رفتند و می‌توانند، موثر باشند به آنها نیاز داریم اما برخی هر روز حلقه را تنگ‌تر می کنند و اجازه مطرح شدن تفکر مخالف را نمی دهند.

او گفت: در برخی شهرها به نظر می‌رسد به گونه‌ای عناصر منطقه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که کاندیدای مورد نظرشان بی رقیب بماند که اینها بی‌اعتمادی به وجود می‌آورد و این از گناهان کبیره و خیانت به خون شهدا است. با برخوردهای سلیقه‌ای اعتماد مردم  را ذره‌ ذره آب و کم، می‌کنیم.

جلودارزاده گفت: با توجه به فرصت کم تا زمان انتخابات، شورای نگهبان به نظر مراجع چهارگانه اعتماد کند زیرا  گزارشات غیر از مراجع چهارگانه، جنبه رقابت‌های منطقه‌ای دارد. ممکن است گزارشات از روی غرض ورزی باشد، برای کسی گزارش دادند که با فلان آدم ملاقات کرده، این نباید عامل رد فَرد باشد. باید برای آقایان تصمیم گیرنده دعا کرد، خواهش می‌کنم این مسئله وصل کردن و فصل کردن را در نظر بگیرند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای این آمدیم که به یک نفر بیشتر پیام خدا را برسانیم و وارد کاروان حزب خدا کنیم نه اینکه آدم‌ها را پیاده کنیم و فقط خود و جناح مان، بمانیم.

او با اشاره به تبلیغات زودهنگام بیان کرد: اینها را همان شورای نگهبان رسیدگی کند. ما که در جایی برنامه جشن دهه فجر داشتیم و یکی از آقایان رفته بود صحبت کرده بود، همه را خواستند و حتما بقیه را هم می‌خواهند.

جلودارزاده در پایان افزود: قانون جامع انتخابات به عمر مجلس دهم قد نمی دهد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:18 بهمن ماه 1398، کدخبر:www.borna.news،960064

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
اینطور که از قضایا معلومه به مجلس دوازدهم سیزدهم ... شاید برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین