پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم گیلان گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود.

شعار سال:«محمود واعظی» ظهر روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرام خود از دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم استان گیلان، نوشت: از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رییس‌جمهوری پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دستگاه‌های امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راه‌های استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

واعظی بیان کرد: تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاه‌های دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز بسرعت مرتفع شود.

ریس دفتر رییس جمهوری گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاه‌های امدادی در این استان‌ها نیز با تمام توان فعال هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 بهمن ماه1398، کد خبر:www.irna.ir،83672148

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
مردم چرا باید تو این شرایط باشن برای کم کاری مسئولان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین