پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد حوزه انتخابیه اردکان که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال: فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان، اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اردکان را اعلام کرد.

«بهروز شهابی‌زاد» در اجرای ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه را به شرح ذیل اعلام کرد:

مهدی حسنی فرزند حسین، سیداکبر حسینی‌نژاد فرزند سید مهدی مشهور به حسینی، محمدرضا دشتی اردکانی فرزند عبدالرضا ، مهدی دل‌پسند فرزند پیربخش، رحمان رحیمی فرزند رحیم، سید جمال‌الدین طباطبائی مزرعه‌نو فرزند سید حسین مشهور به سید، عبدالله عزیزیان‌نسب فرزند شهریار، محمدرضا فاضل‌پور فرزند محمدعلی، ابوالقاسم هاتفی اردکانی فرزند جواد و علیرضا هاتفی اردکانی فرزند حبیب.

براساس قانون انتخابات، تبلیغات انتخاباتی داوطلبان از روز پنج‌شنبه ۹۸/۱۱/۲۴ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:23بهمن1398،کد خبر: 98112317537،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین