پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
آریا عظیمی نژاد آهنگساز و مربی عصرجدید شب گذشته مهمان برنامه "دورهمی" بود که در این برنامه خاطره‌ای جالب از آشنایی با همسرش تعریف کرد.
شعارسال: آریا عظیمی نژاد آهنگساز و مربی عصرجدید شب گذشته مهمان برنامه "دورهمی" بود که در این برنامه خاطره‌ای جالب از آشنایی با همسرش تعریف کرد.
 
در بخشی از گفت‌وگوی آریا عظیمی‌نژاد با مهران مدیری، مجری برنامه «دورهمی» درباره خاطره جالب ازدواج این هنرمند سوال کرد و او گفت: ۱۱ سال است که ازدواج کردم و یک پسر ۶ ساله به نام اعلا دارم.
 
وی افزود: الان که اینجا نشسته ام‌می توانم بگویم، خانواده ام سرمایه‌های زندگیم هستند. وقتی یک نفر با تمام سختی ها، بودن‌ها و نبودن‌ها کنارت می‌ماند، بسیار ارزشمند است.
 
عظیمی نژاد توضیح داد: پدر خانم من رییس شعبه بانکی بودند که من در آنجا حساب داشتم وهمیشه با هم معاشرت می‌کردیم، بعد از مدت‌ها که رفت و آمد داشتیم من را به عروسی پسرش دعوت کرد و آنجا همسرم را دیدم!
 
مدیری درباره شغل همسر عظیمی نژاد سوال کرد او پاسخ داد: همسرم ورزشکار هستند و سال‌ها در تیم ملی بسکتبال کشور بازی می‌کرد، اما من از ورزش فراری هستم! کاملا ترکیب جذابی هستیم.

گفتنی است آریا عظیمی‌نژاد در پنج فصل از «پایتخت» آهنگساز این سریال بوده است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   برنا ،تاریخ انتشار:   25  بهمن    1398،کدخبر:  964178 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین