پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
بر اساس این گزارش امسال احتمال می‌رود نامزدهای انتخاباتی نزدیک به 7 میلیارد دلار خرج تبلیغات انتخاباتی خود کنند.

شعار سال: شرکت تحقیقاتی "اِ مارکِتِر"   - eMarketer - آمریکا در گزارشی تخمین زده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رکورد هزینه تبلیغات انتخاباتی نامزدها شکسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش امسال احتمال می‌رود نامزدهای انتخاباتی نزدیک به 7 میلیارد دلار هزینه تبلیغات انتخاباتی خود کنند.

 این رقم نزدیک به 64 درصد بیش از رقمی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از سوی نامزدهای انتخاباتی هزینه تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال شده است. در سال 2016 هزینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی رقمی حدود 4.5 میلیارد دلار بوده است.

"مایکل بلومبرگ" شهردار سابق نیویورک و نهمین فرد ثروتمند دنیا با بیش از 62 میلیارد دلار ثروت در صدر نامزدهای پرهزینه تبلیغات قرار دارد. او تاکنون 363 میلیون دلار از ثروت شخصی خود هزینه تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی و فضای دیجیتال کرده است.

برآوردی از میزان هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا برای روز رای گیری انتخابات مقدماتی "سه شنبه بزرگ " در ماه مارس امسال

بلومبرگ همچنین در حاشیه گردهمایی‌های انتخاباتی خود غذا و نوشیدنی رایگان می‌دهد و به هر عضو فعال در ستاد انتخاباتی خود 1 گوشی آیفون 11 و 1 "مکبوک پرو" هدیه می‌کند.

توزیع غذا و نوشیدنی رایگان در حاشیه گردهمایی انتخاباتی مایکل بلومبرگ

بر اساس گزارش "اِ مارکتر" بیشترین حجم از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به سمت شبکه‌های تلویزیونی و کابلی می‌رود. نکته اینکه رسانه تلویزیون غالبا منبع اصلی دریافت اطلاعات افراد سالمندتر در آمریکاست و هزینه زیاد نامزدها در این رسانه  ناشی از این است که احتمالا برنامه‌ریزان ستاد انتخاباتی نامزدها بر این باروند که تعیین‌کننده اصلی نتیجه انتخابات 2020 آمریکا نه جوانان، بلکه افراد میانسال و سالمند خواهد بود.

در زمینه تبلیغات دیجیتال (فضای وب) نیز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فعال هستند. برآوردها حاکی است در انتخابات 2020 تبلیغات دیجیتال 1.34 میلیارد دلار را به خود اختصاص خواهد داد که از این میان شبکه "فیسبوک" که محبوب‌ترین شبکه اجتماعی آمریکایی هاست نزدیک به 60 درصد از این آگهی‌ها را با درآمد حدود 800 میلیون دلاری جذب خواهد کرد.

 دومین منبع تبلیغات دیجیتال در آمریکا وب سایت "گوگل" است که تخمین زده می‌شود بیش از 18 درصد از آگهی‌های تبلیغاتی نامزدها از طریق شبکه "یوتیوب" جذب کند و 22 درصد بقیه نیز در سایر "پلتفرم" های دیجبتال هزینه خواهد شد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 26بهمن1398 ، کدخبر: 713943: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
قطعا اونا مدیریت توی هزینه هاشون دارن مثل ایران نیستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین