پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود نوشت:«در کرج، یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی با دایر کردن بساط چای و قلیان رایگان، بر روی تابلوی مربوط به ستاد خود نوشت: «در تاریخ 11/27 به مدت 5 روز در این سفره‌خانه چای و قلیان رایگان ارائه می‌گردد.» قبلاً اعلام شده بود هیأت‌های نظارت شورای نگهبان با فعالیت‌های مستمر شبانه‌روزی در طول سال‌ها تمام رفتارهای داوطلبان نمایندگی مجلس را زیرنظر دارند.

شعار سال: در یکی از شهرهای استان گیلان، ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی با راه انداختن جشن و پایکوبی و پخش اشعاری در مدح و ستایش آن نامزد، ضمن دادن وعده قطعی برنده شدن وی این عبارت را تکرار می‌کند که او 70 هزار رأی از رقبای خود جلوتر است. پیشگوئی‌های خواننده این ستاد شامل رقیب این نامزد هم شده و اعلام کرده رقیب او رأی ندارد!

رقاصی هم به ستادهای انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی راه ‌یافته است. در یکی از شهرهای جنوب، درحالی که یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس، روی صندلی نشسته اطرافیان او به رقص مشغولند تا نظر مردم را جلب کنند. بدین ترتیب، مجلس یازدهم یک مجلس همه‌فن‌حریف خواهد بود.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ 13 بهمن 98، کد مطلب: 1357930: www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین