پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: بزرگترین شناور تفریحی کشور با ظرفیت حمل ۵۰۰ نفر گردشگر و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی، اسفند ماه امسال با حضور رئیس جمهور در بندر عباس آغاز به کار خواهد کرد.

شعار سال:رضا برومند-مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان ، اظهار داشت: با توجه به اینکه دریا مهمترین جاذبه توریستی استان هرمزگان محسوب می‌شود، لذا طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی در راستای توسعه زیرساخت‌های مرتبط با توریسم دریایی در استان هرمزگان صورت گرفته است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان ادامه داد: در این راستا حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد تأسیسات گردشگری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که همواره مورد حمایت مسئولان دولتی نیز قرار می‌گیرند.

وی از ساخت بزرگترین شناور تفریحی کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرکت کشتی سازی " خلیج فارس" واقع در شهرستان بندر عباس خبر داد و بیان داشت: این کشتی که " گنجر" نام‌گذاری شده است ظرفیت حمل ۵۰۰ نفر گردشگر را خواهد داشت.

برومند در ادامه گفته‌های خود اذعان داشت: این کشتی تفریحی با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شرکت کشتی سازی داخلی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این شناور تفریحی در اسکله شهید حقانی بندر عباس پهلو گرفته است، اذعان داشت: قرار بود این کشتی در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد، اما با توجه به اینکه مقرر شد در اسفند ماه رئیس جمهور به هرمزگان سفر کند لذا برنامه بهره برداری از بزرگترین شناور تفریحی کشور به همزمانی با سفر ایشان موکول شد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان با بیان اینکه این کشتی دارای لوکس‌ترین امکانات رفاهی است، تصریح کرد: همچنین این کشتی با دارا بودن سالن اجتماعات و کنفرانس، امکان برگزاری سمینار‌ها، جلسات و جشن‌ها برای سازمان‌ها و ادارات دولتی و عموم مردم را داراست که این امر از مهمترین ویژگی‌های این کشتی توریستی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: گردشگران می‌توانند با استفاده از این کشتی از خدمات گشت دریایی در آب‌های اطراف بندر‌عباس و نیز بین جزایر خلیج فارس بهره‌مند شوند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، اذعان داشت: با راه‌اندازی و آغاز به کار بزرگترین شناور تفریحی کشور در آب‌های خلیج فارس شاهد رونق بیش از پیش توریسم دریایی در منطقه به ویژه استان هرمزگان خواهیم بود.

برومند اظهار امیدواری کرد: با آغاز به کار این شناور سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز برای خرید و را‌ه‌اندازی خطوط کشتیرانی تفریحی در آّبهای خلیج فارس اقدام کنند تا به این ترتیب ضمن افزایش زیرساخت‌های گردشگری دریایی شاهد ایجاد رقابت سالم بین سرمایه گذاران بخش خصوصی برای جذاب گردشگران خارجی و داخلی باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مستقل دریایی مانا، تاریخ انتشار:25 بهمن ماه 1398، کدخبر:85963، www.mana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
گردشگران می‌توانند با استفاده از این کشتی از خدمات گشت دریایی در آب‌های اطراف بندر‌عباس و نیز بین جزایر خلیج فارس بهره‌مند شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین