پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
ایران با مالکیت بر دهها جزیره‌ی کوچک و بزرگ در خلیج فارس که هر کدام از آنها همچون مرواریدی در دل صدف می‌درخشند و میتوانند با توسعه و آبادانی آنها به زیباترین نماد‌ ایران در آبهای نیلگون خلیج فارس تبدیل شوند و منبع درآمدزایی برای ۸۴ میلیون ایرانی باشند، شایسته نیست این گونه بی‌بهره و ویرانه رها شده باشند و حتی از کمترین امکانات هم محروم باشند. غیر از کیش و قشم و برخی جزایر که کاربری نظامی دارند، باید از باقی جزایر به بهترین شکل استفاده کرد.

شعار سال :به گواه تاریخ، گستره نیلگون خلیج فارس، همواره از ۳۰۰ سال پیش، تحت حمایت حاکمیت ایرانیان بوده، و ایرانیان نه تنها بر این قلمرو آبی بلکه بر فرسنگها دورتر از آن، از رود نیل در مصر تا مرزهای چین و از قفقاز تا بحرین و یمن، در زمانه‌ای که هنوز نامی از بسیاری از کشورهای تازه رسمیت‌یافته امروزی در بین نبوده حکمروایی داشته‌اند و هزاران میراث گرانسنگ تاریخی و هنری از خود به یادگار گذاشته‌اند.

اکنون ایران با مالکیت بر دهها جزیره‌ی کوچک و بزرگ در خلیج فارس که هر کدام از آنها همچون مرواریدی در دل صدف می‌درخشند و میتوانند با توسعه و آبادانی آنها به زیباترین نماد‌ ایران در آبهای نیلگون خلیج فارس تبدیل شوند و منبع درآمدزایی برای ۸۴ میلیون ایرانی باشند، شایسته نیست این گونه بی‌بهره و ویرانه رها شده باشند و حتی از کمترین امکانات هم محروم باشند. غیر از کیش و قشم و برخی جزایر که کاربری نظامی دارند، باید از باقی جزایر به بهترین شکل استفاده کرد.

تعداد بازدید : 6

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین