پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
عباس رضایی با بیان اینکه مردمی بودن در ذات نظامی اسلامی است، گفت: در روز دوم اسفند، ۲ هزار و ۸۳۸ صندوق اخذ رای در استان اصفهان مستقر می شود، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مردم خودشان برگزار کننده انتخابات هستند، چرا که اعضای هیئت های اجرایی همان مردم هستند.

شعارسال: اصفهان استاندار اصفهان گفت: هیئت های اجرایی نباید هوای نفس و تعلقات حزبی را در کارشان دخیل کنند تا اعتمادی که مردم به آنها کرده اند خدشه دار نشود.
 
عباس رضایی امروز سه شنبه ۲۹ بهمن در جمع اعضای هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات در حوزه انتخابی شهرستان اصفهان اظهار کرد: امروز برای همکاری و همفکری به منظور برگزاری یک انتخابات پرشور دور هم جمع شده ایم، وقتی بیش از ۲۳ هزار شهید در استان اصفهان آرمیده اند و اصفهان به شهر همت ها، خرازی ها، کاظمی ها  و ردانی پور ها مذین است مسئولیت بیشتری بر دوش خودمان احساس می کنیم. چرا که استان اصفهان بیشتر از دیگر استان ها شهید داده است. پس شما اعضای هیئت های اجرایی نسبت به اعضای هیئت های اجرایی استان های دیگر رسالت مهم تری دارید.
 
 وی با بیان اینکه مردمی بودن در ذات نظامی اسلامی است، گفت: در روز دوم اسفند، ۲ هزار و ۸۳۸ صندوق اخذ رای در استان اصفهان مستقر می شود، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مردم خودشان برگزار کننده انتخابات هستند، چرا که اعضای هیئت های اجرایی همان مردم هستند.
 
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه هیئت های اجرایی در دو ماه گذشته از خودگذشتی زیادی به خرج داده اند، گفت: مسئله مهم بحث اعتماد است و در قانون به صراحت آمده که از بین معتمدان باید اعضای هیئت های اجرایی انتخاب شوند بنابراین نباید بحث اعتماد خدشه دار شود و اعتمادی که مردم به شما کرده اند بار سنگینی است که باید از آن به خوبی صیانت کنید.
 
 رضایی ادامه داد: شما اعضای هیئت های اجرایی در چند سال گذشته اعتماد مردم را جلب کرده اید و این معتمد بودن آبرویی است که مردم به شما داده اند پس نباید شما اسیر هوای نفس تعلقات حزبی و شیطان شوید.
 
استاندار اصفهان تصریح کرد: از همه فرمانداران خواسته ام آنچه که مُرّ قانون است را عمل کنند و بنده به هیچ وجه در مورد کاندیداها حتی به نزدیک ترین شخصم هم اظهار نظر نمی کنم، بنابراین امانت مردم به شما سپرده شده است پس این امانت را درست به جا آورید.
 
رضایی افزود: در قرائت آرا تاکید کرده ام که دو نفر آرای مردم را بخوانند و دو نفر هم بنویسند تا مشکلی در شمارش آرا پیش نیاید، انتخابات فرصتی است تا خداپرستیمان را نشان دهیم و گرایش های سیاسی مان را دخیل نکنیم شک نکنید که همه در قبال رای خودمان مسئول هستیم.
 
وی اظهار کرد: فقط مسئول خودمان نیستیم و باید تنور انتخابات را گرم نگه داریم، پس دیگران را هم باید پای صندوق های رای دعوت کنیم تا شاهد انتخاباتی پرشور باشیم، امروز تمام اقلیت های دینی دلبسته ایران هستند و در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور همدلی لازم را دارند خوشبختانه تمام ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان به انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ دارند.
 
 استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه بتوانیم جایگاه مردم و صلاح آنان را ببینیم  و شک نکنیم که مردم اصفهان و ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور گسترده ای خواهند داشت باید یک انتخابات بدون حاشیه برگزار شود و اصفهان همچنان در همه صحنه ها مانند انتخابات الگو و پیشرو باشد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:   29 بهمن  1398،کدخبر: 98112921792  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین