پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
جبهه ائتلاف برای ایران با برگزاری اجتماع انتخاباتی، متشکل از چند حزب اصلاح طلب، اولین گردهمایی خود را با دعوت از زاگرس نشینان مقیم مرکز برگزار کرد.در لیست ارائه شده این ائتلاف ،نام زهره الهیان نیز دیده می شود. شعار این ائتلاف تداوم اصلاح در کشور می باشد. لازم به توضیح است که جبهه ائتلاف برای ایران با جبهه ائتلاف اصولگرایان تفاوت داشته و تشکلی ترکیبی از نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا است.در این بین ، حضور دکتر زهره الهیان، جایگاه ویزه ای به این تشکل داده است. همچنین محمد حسین مقیمی، استاندار سابق تهران نیز در این لیست حضور دارند.

شعار سال:جبهه ائتلاف برای ایران با برگزاری اجتماع انتخاباتی، متشکل از چند حزب اصلاح طلب، اولین گردهمایی خود را با دعوت از زاگرس نشینان مقیم مرکز برگزار کرد.لازم به توضیح است که جبهه ائتلاف برای ایران با جبهه ائتلاف اصولگرایان تفاوت داشته و تشکلی ترکیبی از نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا است.

اولین گردهمایی جبهه ائتلاف برای ایران عصر دوشنبه با شعار "زاگرس نشینان برای ایران"، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

این تجمع انتخاباتی که به همت یکی از نمایندگان فعلی مجلس که از جمله داوطلب نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی هم است، در حالی برگزار شد که تعدادی از داوطلبان فهرست احزاب اصلاح طلب نیز در آن حاضر بودند.

بعد از آخرین تصمیم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مبنی بر عدم ارائه فهرست واحد انتخاباتی در تهران و سراسر کشور، ۸ حزب اصلاح طلب که با هم ائتلاف کردند و ضمن تهیه لیستی مشتمل بر ۳۰ نفر از کاندیداهای خود، نام ائتلاف خود را "جبهه ائتلاف برای ایران" معرفی کرده و ستادهای انتخاباتی خود را در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر دایر کردند.

در این اولین گردهمایی جبهه ائتلاف برای ایران لر تباران زاگرس مقیم تهران با آوازها و ساز و دهل محلی از مدعوین استقبال کردند. تعدادی از اعضای فهرست ۸ حزب اصلاح طلب که در مجلس دهم هم حضور دارند، در گردهمایی امروز حاضر شده و سخنرانی کردند.

شعار اصلی کمپین انتخاباتی این ائتلاف تداوم اصلاح در کشور بود. تعداد زیادی از حاضران این گردهمایی اهالی استان کهکیلویه و بویراحمد بودند. ‌

هشت حزب اصلاح‌طلب روز شنبه با ارائه لیستی مشترک تحت عنوان "ائتلاف برای ایران" وارد رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند. این لیست از اعضای احزاب و انجمن هایی چون مجمع روحانیون مبارز، حزب مردم سالاری، خانه کارگر، انجمن اسلامی معلمان، حزب وحدت و همکاری اسلامی، حزب همبستگی، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، حزب کارگزاران، حزب اسلامی کار، حزب ندای ایرانیان، حزب آزادی و انجمن مدرسین دانشگاه‌ها، تشکیل شده است.

در فهرست جبهه ائتلاف برای ایران، علاوه بر اعضایی از احزاب اصلاح طلب نظیر افراد شاخصی چون محمدحسین مقیمی ، تعدادی از فعالان و نمایندگان مجلس دهم که عضو هیچ یک از این احزاب نیستند و همچنین چهره هایی از نامزدهای جناح راست نظیر دکتر زهره الهیان نیز حضور دارند. نکته جالب توجه اینکه، زهره الهیان از جمله نامزدهای انتخابات مجلس از تهران است که مورد وثوق طیف های مختلف سیاسی قرار گرفته و از ایشان بعنوان یکی از نامزدهای اثرگذار در مجلس، یاد شده است.

زهره الهیان در لیست ائتلاف جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:28بهمن1398،کد خبر:83678632،www.irna.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: شعار سال ، انتخابات مجلس یازدهم ، مجلس یازدهم ، زهره الهیان ، عضویت الهیان در جمعیت زاگرس نشینیان ، نام الهیان در ائتلاف زاگرس نشینان ، ائتلاف زاگرس نشینان ایران اسلامی ، الهیان نامزد انتخاباتی ، محبوبیت زهره الهیان ، عملکرد زهره الهیان ، خانم زهره الهیان ، کاندیداتوری زهره الهیان ، حمایت از زهره الهیان ، سابقه نمایندگی زهره الهیان ، زهره الهیان در لیست شورای ائتلاف ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، الهیان و زاگرس نشینان ، خانم الهیان ، شعارهای انتخاباتی الهیان ، شعار زهره الهیان ، برنامه زهره الهیان برای مجلس یازدهم ، انتخابات یازدهمین دوره مجلس ، کمپین انتخاباتی ائتلاف زاگرس نشینان ، تداوم اصلاح در کشور ، ائتلاف برای ایران ، رقابت انتخاباتی مجلس ، سابقه نمایندگی مجلس الهیان ، نمایندگی الهیان ، نامزدی الهیان برای مجلس یازدهم ، دکتر زهره الهیان ، کد انتخاباتی زهره الیهان ، زهره الهیان در مجلس ، اثرگذاری زهره الهیان ، ائتلاف با زهره الهیان ، حضور زهره الهیان در لیست های مختلف ، سخنرانی زهره الهیان ، جهت دهی های زهره الهیان
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین