پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
معاون وزیر کشور گفت: ۴۰ هزار شعبه از ۵۴ هزار و ۶۰۰ شعبه اخذ رای، ثابت و بقیه سیار است.

شعار سال: «جمال عرف»، معاون وزیر کشور، درباره شعب سیار رای‌گیری گفت: از حدود ۵۴ هزار و  600 شعبه رای، چهل هزار شعبه ثابت و مابقی سیار هستند. پیش بینی هواشناسی این بود که احتمالا شاهد برف و باران خواهیم بود. لذا تدابیر لازم اندیشیده شده و اگر لازم بود در مناطقی، از وسایل نقلیه نیروهای مسلح استفاده کنیم و طبق هماهنگی ها، این اجازه را خواهیم داشت.

۴۰ هزار شعبه از ۵۵ هزار شعبه، ثابت اند

او درباره کافی بودن تعرفه های چاپ شده گفت: بین ده تا ۱۵ درصد بیشتر از واجدان شرایط تعرفه چاپ شده و در اختیار شعب قرار گرفته است. بعید است مشکل کمبود تعرفه داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره جابه جایی حوزه انتخابیه کاندیداها گفت: تا دو روز گذشته، که بحث جابه جایی وجود داشت، قرار بود روال این باشد که مقصد و مبدا باید موافقت کنند.

وی درباره ساعت بازشماری آرا گفت: به مردم توصیه کردیم تا در این ۱۰ ساعت قانونی به شعبه در در حوزه ها حضور داشته باشند و رای دهند اما اگر هر شعبه و هر حوزه‌ای اعلام کند و رای دهنده دارد وزیر تا ساعت ۲۴ انتخابات را تمدید می کند و بازشماری آرا هم در حوزه‌ای هر وقت رای گیری تمام شده است با اخذ مجوز، انجام می شود البته بازشماری نهایتاً ساعت ۲۴ آغاز می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره تبلیغات تبلیغات تخلفات انتخاباتی موارد تبلیغات انتخاباتی گزارش شده است ؛ وزارت کشور و ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه موضوع را دنبال می‌کنند و با تخلفات جدی برخورد قانونی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ: 02 اسفند 98، کد خبر: 967227، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین