پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
رییس ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: نمازجمعه فردا، ۹ اسفند در این کلانشهر به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع احتمالی آن برگزار نمی‌شود.
شعارسال: رییس ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: نمازجمعه فردا، ۹ اسفند در این کلانشهر به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع احتمالی آن برگزار نمی‌شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم با جمع بندی با مسوولان پزشکی استان و نظر مثبت امام جمعه اصفهان اتخاذ شده است.
 
وی ادامه داد: برگزار نشدن نماز جمعه در دیگر مناطق استان اصفهان منوط به تصمیمات مسوولان محلی آن منطقه خواهد بود و چنانچه به جمع بندی برسند بلامانع است.
 
رییس ستاد نماز جمعه اصفهان درباره برگزار نشدن نماز جمعه در هفته‌های آینده اظهارداشت: تصمیمات بر اساس شرایط همان روز اعلام خواهد شد.
 
طبق آمار موجود ، در سراسر کشور ۹۰۰ نماز جمعه و در استان اصفهان ۹۰ نماز جمعه برگزار می شود که این استان بیشترین نماز جمعه کشور را به خود اختصاص داده است.
 
بنا به اعلام روز پنجشنبه وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا به امروز در ۲۰ استان از جمله اصفهان شیوع پیدا کرده و ۱۴۱ نفر به آن مبتلا شده اند که ۲۲ نفر از آنان جان خود را از دست داده و ۵۴ نفر هم بهبود یافته‌اند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه  خبری تحلیلی  انتخاب   ،تاریخ انتشار:   8 اسفند 1398،کدخبر:  532478  ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین