پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
رییس کل دادگستری استان یزد، گفت: ازجمله مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد، حل مشکل 20 واحد تولیدی و صنعتی در استان بود که پس از فراهم شدن مقدمات، از پنج واحد تولیدی در شهرک صنعتی بازدید شد. غلامعلی دهشیری، ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در شهرک صنعتی یزد اظهار کرد: سعی خواهد شد در اسرع وقت مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی. احیای آن ها از طریق طرح در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موردبررسی قرار گیرد.

شعار سال: غلامعلی دهشیری، ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در شهرک صنعتی یزد اظهار کرد: سعی خواهد شد در اسرع وقت مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی. احیای آن ها از طریق طرح در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موردبررسی قرار گیرد.

مدیرکل دادگستری استان یزد تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های استان برای راه‌اندازی مجدد این واحدها بسیج شده‌اند که با راه‌اندازی مجدد و احیای این واحدهای تولیدی علاوه بر اشتغال‌زایی، چرخه اقتصادی مثبتی را برای استان ایجاد نمایند.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با تأکید ریاست قوه قضاییه بر توجه به اقتصاد گردشگری در استان که در دستور کار است از دیگر مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بود و مجموعه قضایی از همان ابتدا در پی اجرایی شدن مصوبات این سفر بوده است.

وی ادامه داد: به لحاظ عدم آمادگی واحدهای تولیدی بازدید با تأخیر یک ماه صورت گرفت که پس از بازدید بلافاصله جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل و نسبت به بررسی و حل مشکلات پنج واحد بازدید شده اقدام خواهد شد.

مدیرکل دادگستری استان یزد در بازدید از نمایشگاه و غرفه‌های محصولات تولیدی برخی واحدهای صنعتی استان، این اقدام را یک تدبیر مدیریتی بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: بحث تولید همواره باید با بازاریابی و معرفی محصولات تولیدشده همراه باشد تا فرایند تولید در یک چرخه مناسب با بازگشت سرمایه و ارتقاء کمی و کیفی محصولات همراه شود.

دهشیری یادآور شد: اقدام شرکت‌های شهرک صنعتی یزد درراه اندازی نمایشگاه محصولات تولیدی واحدها قابل‌تحسین است و دغدغه ارباب صنایع در بازرگانی و فروش محصولات آن‌ها را کاهش می‌دهد و تمرکز آن‌ها بر خط تولید مصروف می‌شود.

وی ایجاد زمینه‌هایی برای بازدید عموم، بالأخص بازرگانان، تجار و مقام‌های خارجی حاضر در استان را خواستار شد و بیان کرد: باید فرصت‌هایی را برای معرفی تولیدات استان به سایر کشورها ایجاد و بسترهایی برای صادرات و ارزآوری برای کشور فراهم نمود.

در بازدید سه‌ساعته مجموعه قضایی استان، فرماندار یزد و رییس شهرک‌های صنعتی استان نیز مجموعه قضایی را همراهی کردند و از پنج واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل بازدید شد که این واحدهای تولیدی با سرمایه‌گذاری بیش از 242 میلیارد تومانی اشتغال بیش از 220 نفر مستقیم و 500 نفر را به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌کنند و به‌واسطه بدهی بانکی و مشکلات مزایده اموال آن‌ها، مشکل نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش و یا مواد اولیه از چرخه تولید بازمانده‌اند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 اسفند    98، کد خبر:   13981211001146، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین