پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان، مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای ادامه روند احداث محور کلور - درام در نظر گرفته شد که برای اتمام این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است. محبوب حیدری اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای احداث محور کلور ـ درام، مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرایی این محور در نظر گرفته شده است.

شعار سال: محبوب حیدری اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای احداث محور کلور ـ درام، مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرایی این محور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محور کلورـ درام جاده‌ای مشترک بین دو استان اردبیل و زنجان است و در سال‌جاری استان اردبیل اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث این جاده در نظر گرفته‌ و علاوه بر آن در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل در مجموع ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند اجرایی این محور برای امسال و سال بعد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: محور کلور ـ درام یکی از محورهای بسیار سخت و هزینه‌بر بوده به طوری‌که هر کیلومتر از احداث این جاده به‌دلیل وجود جاده‌های کوهستانی و پل‌های دره‌ای و خاص، مبلغی در حدود ۶ الی ۷ میلیارد تومان نیاز دارد و در مجموع برای اتمام این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

حیدری بیان کرد: احداث این پروژه اهمیت بالایی برای استان اردبیل داشته و از پروژه‌های سنگین راه و شهرسازی است و به همین دلیل علی‌رغم وضعیت اقتصادی کشور تمام تلاش ما برای اجرای به موقع و سریع این پروژه بوده و امیدواریم که در سال‌های آتی نیز شاهد اختصاص منابع مالی مورد نیاز برای احداث این محور باشیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12    اسفند    98، کد خبر:   13981208000021، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
معلوم نيست از اين بودجه چقدرش صرف همين جاده بشه واقعا تا كي ميخوام نظام مالي مون غير شفاف باقي بمونه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین