پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد بحران سیاسی این رژیم ادامه خواهد یافت.

شعار سال: به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نتایج به دست آمده از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی یعنی ۳۶ کرسی برای حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر موقت این رژیم و ۳۳ کرسی برای حزب آبی-سفید به ریاست بنی گانتس نشان می‌دهد بحران سیاسی این رژیم ادامه خواهد یافت و پیروزی نتانیاهو نیز «پیروزی با طعم باخت» قلمداد می‌شود.

تعداد بازدید : 2

این نتیجه پس از شمارش ۹۹ درصد از آراء انتخابات روز دوشنبه به دست آمده است که بیانگر آن است بحران سیاسی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و تشکیل کابینه به تنهایی دشوار است.

خبرنگار العالم در قدس اشغالی در گزارشی گفت: در زمانی که رژیم اشغالگر اسرائیل از بحران‌هایی رنج می‌برد که ناشی از نتایج انتخابات پارلمانی است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر موقت کابینه اشغالگر اسرائیل به شهرک نشینان وعده می‌دهد که منطقه دره اردن و بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین‌های اشغالی (واقع در کرانه باختری اشغالی رود اردن) را به سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی ملحق خواهد کرد. نتانیاهو به پشتوانه دولت آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور تاجر این کشور و باند صهیونیست زده او، این وعده را می‌دهد.
عونی ابو غوش تحلیلگر سیاسی فلسطینی گفت: بی تردید رژیم صهیونیستی بار دیگر وارد بحران سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شدیدی خواهد شد.
خبرنگار گفت، اما نتایج انتخابات آنگونه که دزدان انتظارش را داشتند نبود و انتخابات رژیم اشغالگر به نتیجه‌ای منجر نشد که ائتلاف راستگرای تندرو به ریاست نتانیاهو را قادر سازد کابینه‌ای تشکیل بدهد که خواسته‌ها و طمع ورزی‌های شهرک نشینان تندرو را برای توسعه طلبی و الحاق اراضی فلسطینیان محقق سازد. حتی فراتر از این باید گفت جنبش موسوم به بازگشت به حکومت در اسرائیل به دادگاه عالی اسرائیل درباره احتمال تشکیل کابینه آینده به رهبری نتانیاهو شکایت کرده و او را فاسد و رشوه خوار و غیرشایسته برای رهبری این رژیم توصیف کرده و این بدان معناست که طمع ورزی‌های شهرک نشینان در دولت رژیم صهیونیستی و کاخ سفید فقط در حد رؤیاست.
واصل الخطیب کارشناس امور اسرائیل گفت: ما با جامعه‌ای روبرو هستیم که همه آن از بحرانی به نام نژاپرستی رنج می‌برد.
خبرنگار العام افزود: وعده‌های ترامپی و حمایت‌های نامحدود آمریکا و همدستی برخی عرب‌ها و تلاش‌های آن دسته از کشور‌های عربی که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند نخواهد نتوانست رژیم اشغالگر را از آینده تاریکی که به خصوص پس از انتخابات اخیر وارد آن شده است خارج کند و در گذشته نیز چنین تلاش‌هایی ناموفق بوده است چرا که آنچه بر باطل بنا شده قطعا از بین رفتنی است و حق فلسطینیان پا برجاست و از نظر همه ادیان آسمانی و مشروعیت بین المللی و با حمایت‌های کشور‌ها و ملت‌هایی که تکبر آمریکا را دشمن حق تعیین سرنوشت می‌دانند، محفوظ است.
خبرنگار در پایان گفت: پیروزی به رنگ باخت؛ حال و هوای نتانیاهو نخست وزیر کابینه اشغالگر اسرائیل و رئیس حزب تندروی لیکود است که در عین حال رشوه خوار و غرق در فساد نیز است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 15 اسفند 98، کد مطلب: 2663225: www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین