پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
مکرون در صفحه توئیتری خود نوشت: سران کشورهای گروه ۷ شامل فرانسه، آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، انگلیس و ژاپن روز دوشنبه آینده از طریق ویدئوکنفرانس، تشکیل جلسه فوق‌العاده با موضوع کرونا خواهند داد.
شعارسال:  "امانوئل مکرون" رئیس جمهوری فرانسه روز جمعه از تصمیم گروه ۷ برای تشکیل جلسه فوق‌العاده سران کشورهای عضو در آینده نزدیک با هدف مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
 
مکرون در صفحه توئیتری خود نوشت: سران کشورهای گروه ۷ شامل فرانسه، آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، انگلیس و ژاپن روز دوشنبه آینده از طریق ویدئوکنفرانس، تشکیل جلسه فوق‌العاده با موضوع کرونا خواهند داد.
 
رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که در این جلسه، در خصوص فعالیت های تحقیقاتی برای تهیه واکسن و راهکارهای درمان کرونا و نیز رسیدگی به مشکلات مالی و اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا هماهنگی خواهد شد.
 
به دلیل شیوع گسترده کرونا در کشورهای مختلف جهان و جدی بودن نگرانی ها از احتمال مبتلا شدن به این بیماری مسری، بسیاری از جلسات مهم بین المللی و منطقه ای لغو شده و یا به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.
 
 «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی روز جمعه با بیان اینکه قاره اروپا اکنون کانون شیوع ویروس کروناست، گفت: تجربه چین و کره جنوبی ثابت می کند که قرنطینه می تواند جان بسیاری از مردم را در رابطه با این بیماری نجات بدهد و کشورها باید از این تجربیات استفاده کنند.
 
به گزارش رویترز، آدهانوم گفت: بیش از پنج هزار نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و قاره اروپا اکنون کانون شیوع این ویروس است.
 
در میان کشورهای اروپایی، ایتالیا با بیش از ۱۵ هزار نفر مبتلا و یک هزار و ۱۶ نفر فوتی بر اثر این بیماری، وضع وخیم‌تری نسبت به سایر کشورها دارد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    ایرنا ،تاریخ انتشار:   23  اسفند 1398،کدخبر: 83712803 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین