پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برابر آمارها در حال حاضر یک هجدهم مبتلایان ویروس کرونا و یک شانزدهم بهبودیافتگان این ویروس متعلق به ایران است اما مسئله قابل توجه این است که یک هفتم جانباختگان هم متعلق به ایران است.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در کشور تاکید کرد: برابر آمارها در حال حاضر یک هجدهم مبتلایان ویروس کرونا و یک شانزدهم بهبودیافتگان این ویروس متعلق به ایران است اما مسئله قابل توجه این است که یک هفتم جانباختگان هم متعلق به ایران است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما درباره این آمارها نگرانی‌هایی داریم و باید بنشینیم و برای آن فکر کنیم .

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولین مربوطه باید پاسخگوی برخی موارد باشند اظهار داشت: باید راهکارهای بهبود وضعیت اندیشیده شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد :رئیس جمهور باید هرچه سریعتر پای کار آمده و مدیریت صحنه را  برعهده بگیرد. همچنین وزارت بهداشت هم باید در این زمینه کار تخصصی خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه پروتکل دارویی موجود برای مبتلایان در برخی موارد جواب نمی دهد اظهار داشت: وزارت بهداشت باید ضعف این مسئله را بیابد و آن را رفع کند تا نگرانی ها کم شود در عین حال مردم هم باید بسیاری از مسائل را رعایت کرده و حدالمقدور به سفر نروند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 29 اسفند 98، کد مطلب: 835762: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین