پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
این تکذیبیه در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری آنا (خبرگزاری رسمی دانشگاه آزاد اسلامی) در تاریخ ۲۹ اسفندماه این خبر را منتشر کرده بود و هنوز هم در سایت این خبرگزاری قابل مشاهده است .در این خبر، «علیرضا محمدپور» مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز برای ساخت واکسن ویروس کرونا خبر داده بود.

شعار سال: رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ارسال یادداشتی به حکیم مهر، اخبار منتشر شده درخصوص اقدام این دانشکده برای ساخت واکسن کرونا را تکذیب کرد.

این تکذیبیه در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری آنا (خبرگزاری رسمی دانشگاه آزاد اسلامی) در تاریخ ۲۹ اسفندماه این خبر را منتشر کرده بود و هنوز هم در سایت این خبرگزاری قابل مشاهده است (اینجا).

در این خبر، «علیرضا محمدپور» مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز برای ساخت واکسن ویروس کرونا خبر داده بود.

متن تکذیبیه «دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها» به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خبر تلاش دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای ساخت واکسن کرونا که ظاهراً از طرف مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی اذعان و از سوی برخی رسانه‌ها و به نقل از ایشان منعکس گردیده، مصداق نشر اکاذیب بوده و قابل پیگرد قانونی است.

لازم به توضیح است تلاش برای ساخت واکسن کرونا توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کذب محض بوده و در واقع دانشکده‌های دامپزشکی متولیان ساخت واکسن برای این بیماری نبوده و تولیت این کار با مراکز، موسسات و پژوهشگاه‌های تعیین شده است.

به‌علاوه تاکنون از هیچ نهاد یا موسسه تحقیقاتی درخواست همکاری برای ساخت واکسن به این دانشکده وصول نگردیده و در صورت چنین تقاضایی، اساتید و محققین دانشکده دامپزشکی کرج با دارا بودن بنیه علمی بسیار قوی و تجارب ارزنده، آماده همکاری و مشارکت در طرح‌های تحقیقاتی تولید واکسن کرونا با موسسات تحقیقاتی واجد صلاحیت می‌باشند.

در پایان از رسانه‌های محترم نیز تقاضامندم قبل از انتشار هر گونه خبری، صحت آن را از متولیان ذیصلاح جویا شوند.

دکتر بهشتی

رئیس دانشکده

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری حکیم مهر ، تاریخ انتشار 3  فروردین    99، کد خبر:   56257، www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین