پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شهرستان کنگان نیازمند کمک فوری برای مردم آسیب دیده از سیل است» گفت: با توجه به خسارات زیاد سیل به مردم در شهرستان کنگان هماهنگی لازم برای ارسال بالگرد از منطقه ویژه برای کمک به آن ها انجام شده است.
 شعارسال: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شهرستان کنگان نیازمند کمک فوری برای مردم آسیب دیده از سیل است» گفت: با توجه به خسارات زیاد سیل به مردم در شهرستان کنگان هماهنگی لازم برای ارسال بالگرد از منطقه ویژه برای کمک به آن ها انجام شده است.
 
سکینه الماسی در توضیح آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان بوشهر گفت: متاسفانه سیل در جنوب استان بوشهر جان دو نفر از همشهریان ما را گرفت و خسارت های مالی فراوانی به منازل مسکونی مردم شهرستان کنگان وارد کرد.
 
وی ادامه داد: سیل به مزارع کشاورزی شهرستان دیر، باغ های مرکباتی و فیبرنوری و تاسیسات مخابراتی شهرستان جم و همچنین سایت دو شهرستان عسلویه را به دلیل کامل نبودن زیر ساخت ها خسارت وارد کرده است.
 
این عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه خسارت های واردشده به منازل مسکونی شهرستان کنگان ناشی از دستکاری طبیعت در معادن خارج از شهر است، گفت که هماهنگی های لازم با فرمانداران عسلویه و کنگان و مدیرعامل منطقه ویژه برای ارسال بالگرد به تنگ هنویز از توابع شهرستان کنگان برای کمک و رسیدگی به وضعیت مردم انجام شده است.
 
وی تاکید کرد که باید وزارت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی به مردم کمک کنند. درخواست دارم که سازمان‌های مردمی و خیرین و سپاه پاسداران به مردم خسارت دیده رسیدگی کنند.
 
الماسی با بیان اینکه تمام ارتباطات شهرستان جم به مدت ١٢ ساعت قطع بود، افزود: زیرساخت‌های مخابراتی این شهرستان به طور کامل قطع شده بودند. هرگز چنین امری پذیرفته نیست که با چنین بی مدیریتی‌هایی جان مردم به خطر افتد. فیبر نوری از مرکز استان بوشهر به شهرستان جم به دلیل کوهستانی بودن همواره با مشکل روبه رو بوده که پیشنهاد ما به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این بوده که فیبر نوری شهرستان جم از سمت استان فارس انجام شود.
 
وی در پایان با تشکر از هلال احمر و تمام کسانی که به مردم کمک کرده اند، گفت: کشاورزان و باغدارانی که خسارت دیده اند، لیست خسارت های خود را به سازمان های مرتبط اعلام کنند تا با رایزنی های لازم با دولت بتوانیم خسارت های آنها را جبران کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   ایسنا   ،تاریخ انتشار:   4 فروردین    1399،کدخبر: www.isna.ir ،99010401646
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین