پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
شب گذشته مهران مدیری در قاب «دورهمی» با امید حاجیلی خواننده پاپ کشورمان گفتگو کرد.ویژه برنامه «دورهمی» هر شب در ایام نوروز میزبان مهمانان مختلفی از جمله بازیگران سینما و تلویزیون است.

شعارسال: شب گذشته مهران مدیری در قاب «دورهمی» با امید حاجیلی خواننده پاپ کشورمان گفتگو کرد.
 
ویژه برنامه «دورهمی» هر شب در ایام نوروز میزبان مهمانان مختلفی از جمله بازیگران سینما و تلویزیون است.
 
مهران مدیری شب گذشته با امید حاجیلی خواننده نسل جوان گفتگو کرد. این خواننده پاپ، در ابتدا آهنگ «یار یار» از آثار شناخته شده خود را اجرا کرد.
 
در ابتدای گفتگو حاجیلی از مدیری سوال کرد که بفرمایید من برای شروع (چی صدا کنم تورو)؟ آقای مدیری، جناب مدیری، مهران جان یا مهران جون صدا کنم؟
 
مدیری پاسخ داد: هر طور که راحت هستی، ولی مهران جون بگو (خنده)؛ و یا میتوانی اصلا صدایم نکنی!

تعداد بازدید : 35

 
در ادامه حاجیلی درباره آغاز فعالیت خود گفت: من با یک آگهی در روزنامه وارد این حرفه شدم. مادرم سبزی پاک می‌کرد که یکباره چشمشان به آگهی هنرستان موسیقی افتاد و به من گفتند که آیا دوست داری این حرفه را دنبال کنی؟ و من پنجم ابتدایی که تمام شد راهی این حرفه شدم. ساز تخصصی من ترومپت است، البته هنگام شروع فعالیت شناختی از آن نداشتم.
 

این خواننده درباره این روز‌های موسیقی پاپ توضیح داد: موسیقی پاپ که سال هاست خراب است و نظارت درستی بر آن صورت نمی‌گیرد.
 
مدیری سوال همیشگی خود درباره ازدواج را پرسید و حاجیلی با طنازی خاص خود پاسخ داد: یادتان رفته فیلم حرکات شما در عروسی من موجود است یعنی حافظه شما اینقدر ضعیف شد؟
 
مدیری گفت: مگر من عروسی تو بودم!
 
حاجیلی ادامه داد: نه شوخی می‌کنم، من عروسی بگیرم و شما را دعوت نکنم! اما چرا به کنسرت من نیامدید؟
 

 
مدیری جواب داد: بحث را عوض کردی؛ اما بدان که من ایران نبودم و برایت فیلم گرفتم و فرستادم (خنده)
 
تعداد بازدید : 19

حاجیلی ادامه داد: متولد ۶۲ هستم، به نظرم برای ازدواج زود است. البته از هر کسی که ازدواج کرده سوال کردم و آن‌ها گفته اند که یکباره اتفاق می‌افتد و برای من هنو اتفاق نیفتاده است.
 
مدیری درباره علاقه به بازیگری سوال کرد و حاجیلی پاسخ داد: با حامد عنقا و آقای لطیفی سریال پیکسل را همکاری داشتم، اما متاسفانه هنوز پخش نشده است. تست هم ندادم.
 
زمانی که مدیری درخواست کرد در دورهمی تست بازیگری بدهد حاجیلی گفت: تست‌های شما را دیدم و نمی‌خواهم تست بدهم، یک گوی گذاشتید اینجا و حس و حال می‌خواهید! من اگر این فیلمنامه را بخوانم اصلا آن را قبول نمی‌کنم (خنده)

تعداد بازدید : 13

در بخشی از گفت و گو حاجیلی ضمن تبریک درباره جشن تولد امسال مدیری در ۱۸ فروردین سوال کرد و او پاسخ داد: سر ضبط هستم و دورهمی ادامه دارد.
 
در ادامه حاجیلی خاطره‌ای از سلفی گرفتن خود تعریف کرد و گفت: سال گذشته در تور کنسرت‌ها که از قشم شروع شد به خاطر اینکه پرواز‌ها ۵ صبح بود شب‌ها نمی‌خوابیم و زمانی هم که به قشم رسیدیم عزیزان لطف داشتند و عکس گرفتند. معمولا خودم با دوربین آن‌ها عکس می‌گیرم.
 
وی ادامه داد: البته یک نفری از ما دور‌تر بود و نگاه می‌کرد، نزدیک شد و پرسید که می‌توانم عکس بگیرم؟ خواستم دوربین را از او بگیرم که گفت «من شما را نمی‌شناسم، این عکس را می‌گیرم برای روز مبادا». (خنده). از اینجا اعلام می‌کنم، عزیزی که آن عکس را گرفتی، الان بهترین روز است که بگویی با این عکس دارم!

تعداد بازدید : 13

در ادامه مدیری هم خاطره‌ای تعریف کرد: من در زمان ضبط ساعت خوش جلوی درب لوکیشن بودم، دو تا سرباز آمدند. آن موقع موبایل نبود، دوربین را به من دادند و گفتند «آقا از ما دو تا عکس می‌گیری؟» من عکس گرفتم و بعد آن‌ها رفتند.
 
در بخش دیگری از گفت و گو حاجیلی از مدیری درباره حضور بازیگران در حوزه موسیقی سوال کرد و او پاسخ داد: به نظر من موسیقی شبیه تئاتر است، همانند حسی که در تئاتر از جمعیت می‌گیری، انرژی مردم هم در کنسرت عجیب و غریب است و حال آدم را خوب می‌کند.
 

مدیری درباره خواننده‌ای که بازیگر شده عنوان کرد: به نظرم نمی‌توانیم هنر‌ها را مرز بندی کنیم، می‌توانیم خواننده‌ای که بازیگر شده را مستقل ببینیم یعنی به عنوان فردی ببینیم که به بازیگری هم علاقه دارد. از طرفی واکنش‌های مخاطبان تا زمانی است که بازیگر خوبی نباشی و این نشان می‌دهد که برای دیده شدن و مسئله مالی آمده ای؛ اما آدم‌هایی در جهان هستند که خواننده بود و بعد بازیگر شده و مردم هم از استعداد آن‌ها شگفت زده شده اند.

                                                                                                           
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  12   فروردین    1399،کدخبر:7300276   ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین