پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از چگونگی برگزاری جلسات علنی قوه مقننه در شرایط بحران کرونا را تشریح کرد.
شعارسال: عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از نحوه برگزاری جلسات علنی پارلمان در دوران بحران کرونا، گفت: جلسات علنی مجلس در دوران بحران کرونا متوقف نشده و تاکنون و در ایام تعطیلات نوروز نیز 3 جلسه آنلاین مجازی با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شده است.

وی افزود: قرار است مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی داشته باشد که تمهیداتی برای نحوه حضور نمایندگان با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه نگرانی از بابت حضور حداکثری نمایندگان در جلسات علنی مجلس در دوران بحران کرونا وجود ندارد، اظهار داشت: قرار است نمایندگان در جلسات علنی که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، حضور کمتری داشته باشند و تعدادی از نمایندگان نیز از طریق ویدئو کنفرانس تلویزیونی با صحن مجلس در ارتباط باشند.

مصری تصریح کرد: طبق هماهنگی هایی که با سازمان صداوسیما صورت گرفته، مقرر شده نمایندگان در 6 مرکز استان، از طریق صداوسیمای استان و امکانی که این سازمان فراهم کرده، در جلسات علنی حضور مجازی داشته باشند، اما باقی نمایندگان که پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران حضور دارند، در جلسات علنی حضور فیزیکی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: تمهیداتی برای چیدمان صندلی های نمایندگان در جلسات علنی در نظر گرفته شده و برگزاری تمامی جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

نائب رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر برگزاری جلسات علنی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با حضور حداکثری نمایندگان همراه باشد، برای ادامه این روند در هفته های آتی نیز برنامه‌ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1399 ، شماره خبر: 2236316 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین