پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
مجید مظفری با اشاره به بحران کرونا که این روزها مردم کشورمان را به خانه‌نشینی و ماندن در قرنطینه وادار کرده است، با تاکید بر اینکه هنرمندان در صحنه هستند، از تهیه‌کننده‌های شاخص تلویزیونی درخواست کرد که با کمک نویسنده‌های طنز، نمایش‌نامه‌های چنددقیقه‌ای‌ تهیه کنند تا هنرمندان آن‌ها را اجرا کنند.
شعارسال: مجید مظفری با اشاره به بحران کرونا که این روزها مردم کشورمان را به خانه‌نشینی و ماندن در قرنطینه وادار کرده است، با تاکید بر اینکه هنرمندان در صحنه هستند، از تهیه‌کننده‌های شاخص تلویزیونی درخواست کرد که با کمک نویسنده‌های طنز، نمایش‌نامه‌های چنددقیقه‌ای‌ تهیه کنند تا هنرمندان آن‌ها را اجرا کنند.
 
به گزارش ایسنا، برنامه «به خانه برمی‌گردیم» شبکه تهران که در روزهای اخیر دقایقی از آنتن خود را به پویش «مشاهنر» و گفت‌وگو با هنرمندانی که به این پویش پیوسته‌اند، اختصاص داده است، عصر پنجشنبه (۲۱ فروردین ماه) با قاسم رفعتی و حسام‌الدین سراج صحبت می‌کند؛ این خواننده‌ها فردا با فاضل جمشیدی که مسؤولیت جمع کردن امضاءها را در این پویش چندصدنفری عهده‌دار است، گفت‌وگوی تلفنی خواهند داشت.
 
اما ‌«به خانه برمی‌گردیم» در نوبت قبل _ سه‌شنبه (۱۹ فروردین ماه) _ صحبت‌های پرویز پورحسینی و مجید مظفری، دو نفر از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون را که به پویش مشاهنر پیوسته‌اند، بازتاب داد.
 
پرویز پورحسینی در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به مردم ایران گفت: ما باید این دوره را تحمل کنیم و تا جای ممکن در خانه بمانیم؛ زیرا اگر این‌کار را نکنیم، به بحران غیرقابل جبرانی دچار می‌شویم.

او در عین حال گفت: «وقتی از مردم می‌خواهیم که در خانه بمانند، برای آن عده‌ای که اندوخته‌ای ندارند و روزمزد هستند، باید ساز و کار معیشتی فراهم شود. خطاب به حکومت و نه فقط دولت می‌گویم که این‌کار تلاش تمام ارگان‌ها و سازمان ‌ها را می‌طلبد.»

این بازیگر در پاسخ به پرسش مجری برنامه که پرسید «ماندن در خانه برای شما که هنرمند فعالی هستید و مدت زیادی را خارج از خانه می‌گذراندید، سخت نیست؟» گفت: من به تنهایی عادت دارم. مادر پیری دارم که در خانه از او نگهداری می‌کنم و سختگیر تر از دیگران هستم.

پورحسینی بار دیگر با تاکید بر ضروررت کمک به مردمی که در این ایام مشکل معیشتی دارند، افزود: هر چه بگذرد، مردم بیشتر دچار این بحران می‌شوند. برای کمک به مردم یک بسیج ملی نیاز است و هر چه زودتر باید این‌کار انجام شود.
 
مجید مظفری دیگر هنرمندی بود که در این قسمت از برنامه «به خانه برمی‌گردیم» درباره پویش مشاهنر صحبت کرد. او اشاره کرد که حدود ۴۰۰ هنرمند در عرصه‌های مختلف بازیگری، موسیقی، نقاشی، مجسمه سازی، نویسندگی، تئاتر و... در این پویش مشارکت دارند.

مظفری با بیان اینکه هنرمندان عضو مشاهنر آماده‌اند تا هر کاری از دستشان بر می‌آید برای مردم انجام دهند، گفت: ما می‌توانیم کلاس مجازی نقاشی، بازیگری ، موسیقی و انواع کلاس‌های هنری را برای مردم برگزار کنیم. ما آماده‌ایم که در خدمت مردم باشیم، همان‌طور که همیشه بوده‌ایم.

مظفری نیز همچون پورحسینی از ضرورت کمک‌رسانی به مردم و کارگران روزمزدی گفت که در این روزها ناچار می‌شوند برای تامین هزینه خورد و خوراکشان از خانه خارج شوند.

او خطاب به رییس جمهور کشورمان گفت: مردم به شما به رای دادند و به ثانیه نکشید که شما لبیک گفتید و رییس جمهور شدید. الان مدت‌هاست که همین مردم از شما تقاضای کمک دارند تا مجبور نشوند بیایند بیرون.
این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین توصیه کرد تا مردم در خانه نمایشنامه‌ها و رمان‌هایی را که شخصیت‌های زیادی دارند، تمرین کنند و هنرمندان به صورت مجازی به مردم آموزش دهند.
 
به گزارش ایسنا، پیش از این علی نصیریان، ایرج راد و داوود گنجه‌ای (از هنرمندان عرصه نمایش و موسیقی) در گفت‌وگوهایی با برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، از پویش مشاهنر و همراهی هنرمندان با مردمی که در خانه‌ها مانده‌اند، صحبت کرده بودند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا   ،تاریخ انتشار:   21 فروردین    1399،کدخبر  : 99012011506،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین