پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
«مرتضی آقاتهرانی» دبیرکل جبهه پایداری و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم اظهار داشت ؛ مجلسی در تراز انقلاب است که با هر نوع فساد اقتصادی برخورد کند و بسیار جدی در این قضیه ایستادگی و اگر مسئول یا مسئولانی مشکل دارند را قشنگ به محاکمه بکشاند و مطالبه کند.

شعار سال :دبیرکل جبهه پایداری تاکید کرد افرادی که تاکنون به مجلس نرفتند، وعده استیضاح می‌دهند.

«مرتضی آقاتهرانی» دبیرکل جبهه پایداری و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، در واکنش به اینکه گفته می‌شود شما یکی از کاندیداهای ریاست مجلس یازدهم هستید؟ گفت: این مربوط به نمایندگان می‌شود که به چه کسی اعتماد کنند و چه کسی می‌تواند کار مجلس را برای آنها انجام بدهد. لذا باید منتظر ماند که وقتی وارد مجلس شدیم به چه کسی رأی می‌دهند. بهر حال هر فردی برنامه‌ای دارد البته باید خودمان را آماده کنیم که مجلسی در تراز انقلاب داشته باشیم. باید در این راستا کار و برنامه‌ریزی کرد که مجلس پرباری داشته باشیم تا بتواند به خوبی پاسخگو باشد.

او در پاسخ به اینکه برای ریاست مجلس کاندیدا خواهید شد و در این راستا برنامه‌ دارید؟ افزود: فعلا در حال انجام اقدامات مقدماتی هستیم و به شروع مجلس یازدهم نزدیک می شویم. هم‌اکنون خیلی از آن زمان فاصله داریم و باید دید که چه کسانی می‌آیند، چگونه است، چه ویژگی‌هایی دارند و چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند و چقدر در توان آنهاست، باید نشست‌هایی گذاشت و صحبت‌های کرد که معلوم شود، چه باید کرد.

آقاتهرانی در پاسخ به اینکه شما به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی به چه کسی برای ریاست مجلس رأی می‌دهید؟ تصریح کرد: من که هنوز نماینده نیستم؛ وقتی به مجلس بروم مشخص می‌شود. من روی این خیلی فکر می‌کنم مجلسی که می خواهیم داشته باشیم باید در تراز انقلاب باشد. در حال حاضر کرونا وارد کشور شده و کل جهان درگیر آن هستند. ببینید مردم چگونه مجاهدانه ورود کردند، واقعا برابر پزشکان خجالت می‌کشم، حدود 70 نفر از پزشکان در این راه جان خود را از دست دادند. حتی بازاری‌ها هم وارد عمل شدند، تعداد زیادی از صاحبخانه‌ها کرایه نگرفتند و به این صورت همه جامعه اعم از زن و مرد به میدان آمده‌اند و کسی مواردی از این قبیل که تو برای فلان حزب هستی، را نمی‌گوید. من نشنیدم بگویند این مریض عضو فلان گروه است. لذا همه داریم تلاش می‌کنیم و به این پیروزی هم افتخار می‌کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: وزارت بهداشت می‌گوید 20درصد این پیروزی برابر کرونا برعهده این نهاد است و 80 درصد این پیروزی سهم مردم است لذا این مردم شایسته خدمت هستند. آدم باید به مجلس و یا هر جای دیگر برود و به مردم خدمت کند. هر کسی به مردم خدمت کند، ضرر نمی‌بیند و خدا هم دست ما را می‌گیرد و یاری‌مان می‌کند. در حال حاضر اقتصاد بهم ریخته است و به بسیاری از وعده‌‌ها عمل نشده است، مجلس باید همه اینها را بررسی کند. در حقیقت به یک مجلس شجاع، انقلابی، بزرگ، فعال، کارآمد و کاردان نیاز داریم که الحمدالله نماینده‌هایی که دارم می‌بینم، نمایندگان خوبی هستند و امیدوارم این امیدی که مردم به این مجلس بستند، ناامید نشود و همه به وجود این مجلس افتخار کنند.

آقاتهرانی در پاسخ به این پرسش که برخی از نمایندگان منتخب به استیضاح‌های گسترده در بدو ورود به مجلس اشاره می‌کنند، چنین اقدامی در این شرایط درست است؟ اظهار کرد: پاسخ به این موارد از دور حرف زدن است و بسیاری از افراد هنوز به مجلس نرفتند بنابراین وعده‌هایی می‌دهند. آنها چون در مجلس نبودند، من در مجلس بودم و می‌دانم پیش از ورود هیچ چیزی نمی‌توان گفت باید بعد از ورود به مجلس صحبت کرد.

این نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت باید سرخط شود و بررسی شود، به وعده‌هایی که داده عمل کرده است یا نه. به عنوان مثال مرکز پژوهش‌های مجلس در تحقیقی که در مورد علت عدم سرمایه‌گذاری مردم در اقتصاد انجام داده، به عمل مسئولان ملی به وعده‌های داده شده و اعمال نفوذ، تبانی و پارتی بازی اشاره کرده است.

آقاتهرانی در پایان یادآور شد: مجلسی در تراز انقلاب است که با هر نوع فساد اقتصادی برخورد کند و بسیار جدی در این قضیه ایستادگی و اگر مسئول یا مسئولانی مشکل دارند را قشنگ به محاکمه بکشاند و مطالبه کند. البته مجلس باید از اختیاراتی که دارد استفاده کند و بنده از اختیاراتی که در مجلس دارم، تلاش می‌کنم که حسن استفاده را داشته باشم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:25فروردین1399،کد خبر: 897997،www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
مجلسی باید ساخت که از حق دفاع کنه این موضوعی فراتر از فساد اقتصادی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین