پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
ناصر سقایی بی‌ریا، عضو جبهه پایداری می گوید: قطعا منتخبان مجلس یازدهم پیش از آغاز مجلس با هم رایزنی و گفتگو خواهند داشت و تلاش می کنند افراد مختلف را ببیند و گفتگو کنند و قرارهایی بگذارند؛ این مجلس به احتمال زیاد انسجام بیشتری از مجلس دهم خواهد داشت.

شعار سال:یک عضو جبهه پایداری می گوید: قطعا منتخبان مجلس یازدهم پیش از آغاز مجلس با هم رایزنی و گفتگو خواهند داشت و تلاش می کنند افراد مختلف را ببیند و گفتگو کنند و قرارهایی بگذارند؛ این مجلس به احتمال زیاد انسجام بیشتری از مجلس دهم خواهد داشت.

پاسخ سقای‌بی‌ریا درباره گزینه جبهه پایداری برای ریاست مجلس

رایزنی ها برای کرسی های مهم مجلس یازدهم در همین روزهای کرونا زده سیاست نیز درحال انجام است و کاندیداهای صندلی شماره یک مجلس و دیگر صندلی های هیات رئیسه یکی بعد از دیگری رونمایی می شوند. گرچه رقابت اصلی بین چهره هایی چون قالیباف، میرسلیم و آقاتهرانی است اما نمی توان از کنار اسامی چون نیکزاد، زاکانی، حاجی بابایی، پزشکیان و ... نیز عبور کردند.

اما سوال اینجاست که اصولگرایان که در دقایق آخر به وحدت و لیست مشترک رسیدند وحدت را تا پای صندلی هیات رئیسه ادامه خواهند داد یا رقابت های درون پارلمانی آغازی دیگر بر رقابت های بین اصولگرایان است؟

تعامل و همفکری در مجلس یکدست یازدهم پررنگ تر خواهد بود

ناصر سقایی بی‌ریا، عضو شاخص جبهه پایداری با اشاره به ترکیب اصولگرای مجلس یازدهم، گفت: مجلس یازدهم نسبت به مجالس دیگر نسبتا یک دست‌تر است و به نظر می‌رسد که همفکری و تعامل در آن پررنگ‌تر باشد.

وی افزود: امید است که این مجلس روند خوبی را در پیش بگیرد. ما هم این امید را داریم اما اینکه این کار چطور انجام می شود بعد از تشکیل مجلس و آرایش دقیق نیروهای سیاسی در آن، مشخص می‌شود. اما در مجموع ظرفیت خوبی در مجلس یازدهم وجود دارد و امیدواریم مجلسی انقلابی، فعال و پرتحرک باشد.

وحدت قبل از انتخابات دستمایه ای برای ادامه کار اصولگرایان در مجلس باشد

این عضو جبهه پایداری با اشاره به اختلافاتی که پیش از انتخابات میان جریان‌های سیاسی اصولگرا وجود داشت، اظهار کرد: ما امیدواریم این وحدتی که شکل گرفت دستمایه ای برای ادامه کار در مجلس باشد و زمینه خوبی برای همکاری نزدیک‌تر منتخبان ایجاد کند.

گزینه جبهه پایداری برای کرسی ریاست

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه جبهه پایداری برای کرسی ریاست و اعضای هییت رییسه مجلس یازدهم چه کسانی هستند، گفت: جبهه پایداری هنوز در این رابطه چیزی اعلام نکرده اما به هرحال همه نیروهای حاضر در مجلس یازدهم و مجموعه ها رییس مجلس را انتخاب می کنند. باید بیشتر تامل کرد تا مجلس آغاز شود و بتوان نظر دقیق تری داشت.

پیش از آغاز مجلس یازدهم رایزنی و گفتگو خواهد شد

سقایی بی‌ریا خاطر نشان کرد: قطعا منتخبان پیش از آغاز مجلس با هم رایزنی و گفتگو خواهند داشت و تلاش می کنند افراد مختلف را ببیند و گفتگو کنند و قرارهایی بگذارند که این امری طبیعی است. این مجلس به احتمال زیاد انسجام بیشتری از مجلس دهم خواهد داشت و انشاالله می توانند اختلافات را کنار بگذارند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:27فروردین1399،کد خبر: 1374511،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
هنوز مجلس شروع نشده چه جنگی واسه ریاستش شروع شده خدا بخیر کنه اتفاقات این مجلس رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین