پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۲۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
حمیدرضا فلّاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجّه به پدیده‌ی خشک‌سالی در سال‌های اخیر و اُفتِ منابعِ زیرزمینی ، آب‌رسانی سیّار به برخی واحدهایِ صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ، همچنان در دستور کار قرار دارد و ادامه می‌یابد.

شعار سال:مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجّه به پدیده‌ی خشک‌سالی در سال‌های اخیر و اُفتِ منابعِ زیرزمینی ، آب‌رسانی سیّار به برخی واحدهایِ صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان ، همچنان در دستور کار قرار دارد و ادامه می‌یابد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ؛ حمیدرضا فلّاح افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر ، معضلِ کم‌آبی در بخش‌های مختلف تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ، همچنان به عنوان یک بحرانِ جدّی برقرار است.

وی با اشاره به آغاز عملیاتِ آب‌رسانی سیّار به شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سفیددشت، بلداجی و فرادنبه از ابتدای اردیبهشت‌ماهِ سال‌جاری ؛ تصریح کرد : طبقِ تحلیلِ گزارش‌های دریافتی ، بیش از ۲۰۰ هزار لیتر آب برای جبرانِ کمبود آب در مصارف صنعتی در شبانه‌روز مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تعداد چاه‌های عمیقِ تأمینِ آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری را ۲۷ حلقه عنوان کرد و اظهار داشت : در حال حاضر آبِ چاه‌های شهرک‌های سفیددشت و فرادنبه در حد کاملا محسوس ، کاهش یافته و دبیِ آب در مابقی شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز با ظرفیتی بسیار کم جریان دارد.

فلاح ، اتّصال به شبکه‌ی آب‌رسانی پروژه‌ی بن- بروجن و تأمین آب از سرشاخه‌های کارون را تنها راهِ مطمئن برای برون‌رفت از بحرانِ موجود برشمرد و گفت : اگر سهمیه‌ی تخصیصی از طرح‌های انتقالِ آب در ماه‌های آتی محقّق نشود ، شهرک صنعتی شهرکرد نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به نیازِ ۰.۴ (چهار دهم) لیتر در ثانیه آب برای هر هکتار زمین در شهرک یا ناحیه‌ی صنعتی ، عنوان کرد : وسعت زمین‌ِ صنعتی در شهرک صنعتی شهرکرد بالغ بر ۳۲۰ هکتار است و بنابراین نزدیک به ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز دارد. در حالی که این شهرک صنعتی هم‌اکنون با کمبود ۱۰۵ لیتر بر ثانیه آب مواجه است.

لازم به توضیح است در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی مصوب در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارند که در ۲۱ شهرک و ناحیه‌ی صنعتی کلیّه‌ی شرایطِ زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیانِ سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی ، خدماتی و صنفی فراهم است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:28فروردین1399،کد خبر: 1377511،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
اين اب رساني ها مسكن هست اما درد رو درمان نميكنه بايد يه فكر اساسي براي مشكل شهرك هاي صنعتي كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
چرا فكر اساسي نميكنيم روي زخم هاي كشور مرحم هاي چند روزه و چند ماهه ميذاريد كه چي رو دفن كنيد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین