پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در رابطه با حضور زنان در هیات رئیسه مجلس گفت: تا بحال در ادوار مجلس شورای اسلامی، خلا وجود خانم‌ها در هیئت رئیسه، وجود داشته است، اما امیدوارم مجلس یازدهم که مشخصات منحصر به فردی از قبیل جوانگرایی دارد، در این مورد هم منحصر به فرد عمل کند.
شعارسال:منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در رابطه با حضور زنان در هیات رئیسه مجلس گفت: تا بحال در ادوار مجلس شورای اسلامی، خلا وجود خانم ها در هیئت رئیسه، وجود داشته است اما امیدوارم مجلس یازدهم که مشخصات منحصر به فردی از قبیل جوانگرایی دارد، در این مورد هم منحصر به فرد عمل کند.
 
«سمیه رفیعی»، منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس یازدهم،  در رابطه با آغاز مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم به احتمال قریب به یقین 7 خردادماه برگزار می‌شود. ما آمادگی داریم مجلس را در تاریخ مقرر تحویل بگیریم. اینکه مجلس یازدهم با چه تعداد نماینده آغاز شود، دقیق نمی‌دانم ولی علی‌القاعده انتظار می‌رود با حداکثر اعضا و با قاطعیت، شروع به کار کند.
 
او در رابطه با جلسات مجازی مجلس منتخبین مجلس یازدهم گفت: جلسات مجازی، طیف‌بندی خاصی ندارد اینطور نیست که فقط از یک طیف خاص و گروه محدود، دعوت به عمل آید. از همه منتخبین جهت شرکت و اعلام نظر در این جلسات دعوت می‌شود.
 
منتخب مجلس یازدهم در خصوص نقش جلسات مجازی در تشکیل فراکسیون‌ها در مجلس یازدهم گفت: فکر می‌کنم تا حدودی و تقریبی، می‌تواند موثر باشد از این جهت که ایده‌ها بعضا مطرح می‌شوند، ولیکن نمی‌شود گفت این جلسات صددرصد قطعی در تشکیل فراکسیون‌ها موثرند.
 
او درخصوص نحوه دعوت در این جلسات مطرح کرد: دعوت در این جلسات به‌عهده آقای جلالی، منتخب مردم شریف رفسنجان، است که هر شب با موضوع خاصی از مشکلات و مسائل موجود کشور، برگزار می‌شود.

رفیعی در رابطه با ریاست مجلس آتی گفت: سرنوشت ریاست مجلس بعد از تشکیل و برگزاری مجلس مشخص خواهد شد. اما به‌طور کلی فردی که برنامه‌های بهتری برای ریاست قوه و انگیزه و اراده حداکثری و توانایی بالایی برای حل مسائل کشور و عزم جدی برای تحول مثبت به نفع عامه مردم داشته باشد، باید ریاست مجلس یازدهم را به عهده بگیرد.
 
منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در رابطه با حضور زنان در هیات رئیسه مجلس گفت: تا بحال در ادوار مجلس شورای اسلامی، خلا وجود خانم‌ها در هیئت رئیسه، وجود داشته است. امیدواریم مجلس یازدهم که مشخصات منحصر به فردی از قبیل جوانگرایی دارد، در این مورد هم منحصر به فرد، با توجه به نیازهای امروز کشور عمل کند.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا،تاریخ انتشار:30  فروردین    1399،کدخبر:989563 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
خودشون حسابی در برابر کرونا بادور کاری محافظت میشن مردم بیچاره تو خیابون باید در تهدید کرونا باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین