پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
استاندار اردبیل گفت: معادن شناسایی شده طرح فروسیلیس شهرستان خلخال تا هفته آینده باید مشخص و تعیین تکلیف شود.

شعار سال: اکبر بهنامجو در جلسه رسیدگی به مشکلات طرح فروسیلیس خلخال با اشاره به اهمیت طرح در حوزه معادن استان و همچنین میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی طرح اظهارداشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با هماهنگی آزمایشگاه مکانیک خاک باید ناحیه صنعتی گزاز خلخال را از نظر زمین‌شناسی مورد بررسی قرار داده و نتیجه را در اسرع وقت به سرمایه‌گذار طرح ارائه کند.

وی با اشاره به شناسایی پنج معدن توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و آماده بودن ۲ معدن در استان و هماهنگی یک معدن دیگر در استان زنجان بیان‌کرد: تکلیف ۲ معدن شناسایی شده دیگر در استان اردبیل برای طرح فروسلیس خلخال مشخص می‌شود تا این طرح در اسرع وقت بتواند عملیات اجرایی خود را آغاز کند.

با هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده از طرف استانداری اردبیل تمامی تمهیدات لازم برای واگذاری ناحیه صنعتی گزاز خلخال به سرمایه‌گذار طرح از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام گرفته و ناحیه مذکور آماده برای عقد قرارداد هست.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری ماین نیوز ، تاریخ انتشار 30  فروردین    99، کد خبر:   50078، www.minews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
اين همه استان هاي ترك زبان ما داراي معادن هستن اما امار بيكاري داره روز به روز بيشتر ميشه اخه چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین