پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
ملک‌نیا خاطرنشان کرد: امروز دنیا دچار مشکل بزرگی به اسم کرونا است که جو روانی بسیار بدی را حاکم کرده است و با توجه به گفته‌های مسئولان کشور که مردم نیز به آن‌ها استناد می‌کنند کمتر کسی حاضر است خود را به خطر انداخته و به سینما برود؛ امروز حتی اگر فعالیت سینماها به حالت عادی بازگردد نیز سالن‌ها خالی خواهند بود.
شعارسال: آیت ملک‌نیا با اشاره به ضرر مالی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد که کرونا بیشترین خسارت مالی را به حوزه فرهنگ و هنر وارد کرد.
 
آیت ملک‌نیا، مدیر سالن‌های سینمای موزه سینما، اظهار داشت: پیشنهاد نمایش آنلاین فیلم‌های سینمایی در صف اکران نمی‌تواند کارکرد سالن‌های سینما را به لحاظ اقتصادی داشته باشد، ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بخش اعظمی از مردم امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت یا حتی اینترنت را ندارند در این شرایط نمی‌توان پیشنهاد نمایش فیلم‌ها به صورت آنلاین را چندان مناسب دانست.
 
ملک‌نیا خاطرنشان کرد: لذت فیلم دیدن در سالن‌های سینما روی پرده بزرگ برای بسیاری از مخاطبان اهمیت ویژه‌ای دارد و قطعاً بسیاری از این طرح در صورت اجرا استقبال نخواهند کرد. امروز دنیا دچار مشکل بزرگی به اسم کرونا است که جو روانی بسیار بدی را حاکم کرده است و با توجه به گفته‌های مسئولان کشور که مردم نیز به آن‌ها استناد می‌کنند کمتر کسی حاضر است خود را به خطر انداخته و به سینما برود؛ امروز حتی اگر فعالیت سینماها به حالت عادی بازگردد نیز سالن‌ها خالی خواهند بود.
 
او افزود: اخبار کرونا و شیوع بیماری در کشور به قدری شرایط را ترسناک کرده که فکر می‌کنم تا مدت‌ها پس از بازگشایی سینماها استقبال از آثار سینمایی به حداقل می‌رسد. همه اقشار جامعه در این وضعیت به شدت متضرر شدند و به نظر من بیشترین آسیب مالی به حوزه فرهنگ و هنر وارد شده و بهتر است در کنار بهداشت جسمی به بهداشت روانی نیز توجه شود تا در صورت از بین رفتن بیماری کرونا کشور به راحتی به شرایط عادی بازگردد.
 
مدیر سالن‌های سینمای موزه در پایان گفت: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که طی همین چند ماه اخیر با چنین اتفاقاتی روبرو باشیم که چنین شرایطی را به وجود آورد و سینماها، تئاترها، کنسرت‌ها و حتی برخی مطبوعات تعطیل شوند. در این شرایط فرهنگ و هنر بیشترین خسارت را دید و امیدوارم مسئولان با تمهیدات لازم به بهبود شرایط کارکنان فرهنگی توجه داشته باشند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار:  1 اردیبهشت   1399،کدخبر: 984888 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین