پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای عملیات روسازی حدود یک و نیم کیلومتر پروژه واریانت میشخاص در محور ایلام- بدره- دره شهر خبر داد.
شعار سال: کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در راستای اصلاح محور ایلام- بدره- دره شهر و به منظور تسهیل در تردد خودرو‌ها در این محور و همچنین رفع نقاط پرحادثه این محور، واریانت منطقه میشخاص در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و اجرایی شد.

او ادامه داد: هم اکنون حدود یک و نیم کیلومتر این واریانت در مرحله روسازی در دست اجرا می‌باشد و عملیات آسفالت نیز آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در رابطه با دو کیلومتر دیگر این راه که هنوز اصلاح نگردیده است بیان کرد: اصلاح مسیر در دو کیلومتر دیگر این محور در دستور کار قرار دارد و به زودی عملیات احداث این دو کیلومتر نیز اجرایی خواهد شد.

این پروژه مدتی بود که پیشرفت قابل توجهی در آن مشاهده نمی‌شد و اکنون دوباره اجرای عملیات آن آغاز گردیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1399 ، کدخبر: ۷۳۲۴۸۹۹ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین